Avatar billede emilf Nybegynder
17. november 2013 - 19:59 Der er 3 kommentarer

mærkeligt internet! hjæælp!

ok, situationen er at jeg mister mit internet (jeg bruger trådløs internet) konstant. jeg har så fundet ud af at det er omkring hver 100 mb jeg har brugt i download, ja så mister jeg forbindelsen til alt internet, jeg er stadig koblet til internettet men jeg kan bare ikke gå på internettet. det er nogenlunde 93, et eller andet der går før den siger stop.
jeg har absolut ingen idé om hvad der kan forsage dette.
min computer hedder sig en lenovo y510p.
pc specs: (ved ikke om det overhovedet er nødvendigt)
ram: 16 GB
cpu: intel core i7 4700mq
dobbel nvidia geforce gt750m forbundet via sli.
et hardrive på cirka 884GB med 5400 i hastighed
et solid state drive på cirka 25 gb

på forhånd, mange tak for hjælpen!

ps:
det startede for et par dage siden.
jeg tror at jeg har haft en worm der hed viewpassword, jeg har slettet den fra c drevet(hardriven) men jeg tror at den stadig er på min computer på en eller anden måde. jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal have fået denne virus fjernet fuldstændigt.
hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg at den fulgte med et program som jeg downloadede for de par dage siden.

vær sød at hjælpe mig! tak! :)
Avatar billede emilf Nybegynder
17. november 2013 - 20:05 #1
bare lige en rettelse, så er det ikke de der nogenlunde 93 mb, det er bare omkring 100
Avatar billede SkarpC Nybegynder
17. november 2013 - 20:29 #2
Er der andre computere på samme netværk der også har dette problem?
Hvis der er det så genstart routeren(gør det alligevel, det skader ikke.).

Såfremt du har haft et eller andet skadeligt, så vil jeg klart anbefale at geninstallere maskinen for at være sikker på at få det helt væk.
Avatar billede emilf Nybegynder
18. november 2013 - 14:15 #3
der er flere andre brugere over  wifien, men det er kun mig der har problemet.