Avatar billede pepsiman Juniormester
14. november 2013 - 13:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

- Bestille helt ny iphone 5s i USA?

Hej alle.

Jeg vil bare høre hvad I mener.

Hvis jeg vil bestille ny Iphone 5s 16 gb i USA. Det koster kun 199 $ svarer til ca over 1200 kr samt mons 25% ,så er det i alt 1500 kr. Det er sgu billigere at bestille i USA end herhjemme koster op til 6000 kr.

Men kan Iphone 5s fra USA kan fungerer her??

Mvh
Ole
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2013 - 14:12 #1
der er også told på den, og hvad med det abonnement, som typisk følger med - i usa er det ikke kun på 6mdr som her.
"Your iPhone will work only with the carrier you choose."

ellers skal du på "T-Mobile contract-free" som starter med $649
Avatar billede pepsiman Juniormester
10. januar 2014 - 13:26 #2
- Tak for info. Så køber jeg bare her i landet.