Avatar billede alexsh Nybegynder
13. november 2013 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af Office 2007

Hej,

Efter jeg har formateret min computer kan jeg ikke installere microsoft office på den igen. Den kommer med følgende fejlmelding:

http://peecee.dk/upload/view/425652

Håber nogen kan hjælpe mig. - Jeg læste et sted framework nok skulle opdateres, og det har jeg så gjort, uden succes.

mvh.
Alex
Avatar billede sve80 Nybegynder
13. november 2013 - 17:34 #1
Jeg tror dit problem er ret kendt, og det har muligvis stadig noget at gøre med .net framework, selvom en opdatering måske ikke lige umiddelbart hjalp.

Prøv de tre løsningsforslag på dette link, så er du højst sandsynligt hurtigt kørende igen:

http://support.microsoft.com/kb/926804/da

/Søren
Avatar billede alexsh Nybegynder
13. november 2013 - 21:22 #2
Synes jeg har prøve de 3, og kan ikke få det til at virke. Har godt nok aldrig oplevet det skulle være så besværligt at installere Office.

Kører vista 64-bit, men kan jo også bare være det er ved at være forældet. :p
Avatar billede alexsh Nybegynder
13. november 2013 - 22:00 #3
Men computeren er også håbløs bagefter med windows opdatering. Af en eller anden grund kan jeg ikke få den til at hente opdateringer til windows. Der kommer der også fejlmeldinger. Kan jeg have installeret noget for tidligt eller forkert, som måske påvirker det hele?
Avatar billede alexsh Nybegynder
27. januar 2014 - 07:18 #4
formatering hjalp.