Avatar billede torben7913 Juniormester
13. november 2013 - 09:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sonic DVD for Photo Story 3 for Windows virker ikke, jeg forstår ikke fejlmelding.

Jeg har lavet en billedserie med tilhørende musik, det fungerer fint på PC'en, men jeg vil gerne have den til at virke på DVD, jeg brugte i første forsøg Windows DVD Maker, men resultatet var ikke så godt, billederne blev for mørke og der optrådte hvide striber  hist og her.
Jeg har tidligere brugt Sonic DVD for Photo Story 3 for Windows - ESD , med gode resultater, derfor købte jeg programmet igen, men når jeg vil bruge funktionen til at brænde en DVD skriver programmet:

"The profile for the specified activity or quality setting is missing or corrupt. Try selecting a different activity or quality setting. Or,reinstall. Gem din historie på en DVD, så du kan afspille den derhjemme på DVD-afspilleren activity from the original installation location, and then try saving your story again."

Hvad er det så lige jeg skal gøre, når jeg gerne vil have programmet til at gemme på DVD?
Avatar billede torben7913 Juniormester
13. november 2013 - 09:27 #1
Jeg har prøvet at klikke på "settings" for at ændre indstillinger, men så kommer der en fejlmelding som blot består af et rødt kryds. Hvad kan det betyde?
Avatar billede torben7913 Juniormester
13. november 2013 - 10:10 #2
Jeg har prøvet at afinstallere programmet og og geninstallere det nu skriver programmet at jeg mangler directx8a eller nyere.
Når jeg søger efter hvilken version jeg har med dxdiag, får jeg oplyst at jeg har version 11, kan jeg godt have den samtidig med at programmet ikke kan finde den?
Avatar billede torben7913 Juniormester
28. december 2013 - 11:11 #3
Jeg lukker spørgsmålet, desværre har jeg ikke fundet en løsning på problemet.