Avatar billede jernaben Nybegynder
11. november 2013 - 20:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Noget galt med browser. mister internettet efter noget tid. hjælp :(

Jeg har hele tiden brugt Google crome og ved et uheld downloadede jeg noget virus-halløj og det var omkring der det begyndte at ske, så det kan være grunden.
Når jeg går på nettet og fks er på youtube mister jeg pludselig forbindelsen, og når jeg trykker på en ny video genloader den bare den samme side som om at uanset hvad jeg gør, så reloader den bare. sker ved alle sider. Hvis jeg åbner nye faner kan disse faner slet ikke internet.

Men jeg har prøvet AVG antivirus uden held og ledt efter spyware eller hvad det er, med et andet program men løste ikke problemet. Jeg har prøvet at slette Google crome og instalere igen men det hjælper ikke. Nu har jeg slettet crome og bruger "Opera" browser i stedet men det sker åbenbart også der.

har også prøvet systemgendannelse uden held.

TIl sidst vil jeg sige at jeg ville formatere men det kan jeg åbenbart ikke uden cd selvom jeg har købt med indbygget Windows. (ved godt hvordan det normalt fungere med at formatere med f5 og lignende, men den siger jeg skal bruge en cd jeg ikke har). så det er ikke en løsing.

kan ikke se hvad jeg skal gøre
12. november 2013 - 05:50 #1
Velkommen til E. ..

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede jernaben Nybegynder
12. november 2013 - 12:06 #2
mange tak for svaret, prøver det med det samme.
Mit styresystem er windows 8! :)
Avatar billede jernaben Nybegynder
12. november 2013 - 12:43 #3
Her er loggen jeg fik efter genstart:
# AdwCleaner v3.012 - Report created 12/11/2013 at 12:17:03
# Updated 11/11/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 8.1  (64 bits)
# Username : Mark - MARK-PC
# Running from : C:\Users\Mark\Desktop\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\Ask
Folder Deleted : C:\ProgramData\Babylon
Folder Deleted : C:\ProgramData\boost_interprocess
Folder Deleted : C:\ProgramData\wincert
Folder Deleted : C:\Users\Mark\AppData\Local\somotomoviestoolbar1
Folder Deleted : C:\Users\Mark\AppData\Local\Splashtop
Folder Deleted : C:\Users\Mark\AppData\LocalLow\somotomoviestoolbar1
Folder Deleted : C:\Users\Mark\AppData\Roaming\Systweak

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Key Deleted : HKCU\Software\5d28c8ce76fec45
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{98889811-442D-49DD-99D7-DC866BE87DBC}
Key Deleted : HKCU\Software\APN PIP
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKLM\Software\Babylon
Key Deleted : HKLM\Software\DataMngr
Key Deleted : HKLM\Software\SoftwareUpdater
Key Deleted : HKLM\Software\Vittalia

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16384

-\\ Google Chrome v30.0.1599.101

[ File : C:\Users\Mark\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1786 octets] - [12/11/2013 12:15:36]
AdwCleaner[S0].txt - [1678 octets] - [12/11/2013 12:17:03]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1738 octets] ##########

har tidligere prøvet en adw cleaner men hjalp ikke spor. Det ser faktisk ud til at browseren både kører hurtigere og fungerer nu.Mange tak for de fine guides og hjælpen! har bøvlet så meget med det her :)
13. november 2013 - 19:39 #4
Joooo - AWCleaner hjælper alligevel en del ;-)

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo