Avatar billede Idajensen Nybegynder
11. november 2013 - 19:43 Der er 3 kommentarer

Computerskærmen bliver sort, når jeg tilslutter oplader

Hej.
Jeg har en næsten ny Lenovo bærbar PC. Den seneste uge har den opført sig underligt, idet skærmen er blevet sort når jeg har tilsluttet opladeren. Dette er både når der er strøm på og når den mangler. Den fungerer fint uden opladeren og ligeså snart jeg tager opladeren ud af computeren igen, lyser skærmen op igen med det samme. Kan jeg selv fikse det eller skal den sendes til rep?

M.V.H. Ida
Avatar billede sky Nybegynder
11. november 2013 - 20:07 #1
Rep
Avatar billede mediman Nybegynder
11. november 2013 - 21:50 #2
Det kan være din strømstyring - hvis den er sat til at slukke skærmen når den ikke er på batteri.

Gå ind i Kontrolpanel og søg på Strømstyring, så kommer der forhåbentligt noget frem, du kan bruge.

Det kommer an på styresystememet, og det oplyser du jo ikke.
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2014 - 16:48 #3
Hej Ida, jeg har præcis samme problem som du havde. Jeg går ud fra at du har fundet løsningen.
Hvad gjorde du?
Jeg har været inde i kontrolpanelet og kigget i indstillingerne men alt er som det skal være.
Hilsen Vivian.