07. november 2013 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Joomla (2.5) gøre en menu til menu-item i en anden menu.

Jeg har et antal menuer.  En af disse er 'Projekter' med et antal menu-items så som 'uddannelse', og 'samfund', og hvert af disse menu-items er videre forgrenede.
Så har jeg en top menu med menu-items såsom 'Hvem er vi?', og 'Kontakt'.  Nu er det meningen, at jeg vil flytte hele 'projekter' menuen op i top-menuen således at 'projekter' bliver et menu-item i top-menuen og projekter's menu-items bliver under-menu-items.  Billedligt sagt, jeg gør Projekter 'træet' til en gren i top 'træet'.
Jeg er klar over, hvordan jeg i Joomla flytter menu-items fra en menu til en anden, men jeg har ikke kunnet finde en måde at flytte en hel menu og gøre den til menu-item i en anden menu.
Kender nogen en løsning?
Avatar billede am2oft Praktikant
07. november 2013 - 18:04 #1
Joomla vers? og template?

Mvh
07. november 2013 - 19:20 #2
Joomla 2.5, Artisteer template.
Avatar billede am2oft Praktikant
07. november 2013 - 20:02 #3
Ups. var vist lidt for hurtig, havde ikke set at du ville flette de to menuer, tror du må igang med det manuelle arbejde.

Mvh.
08. november 2013 - 14:44 #4
Ja, jeg har måttet gøre det manuelt.  Det har taget timer - jeg har flyttet alle mine side menuer op i top menuen, i flere forskellige sprog.  Jeg troede vi var i automatiserings alderen, men det her var mere et projekt for 'håndarbejdets fremme.'