Avatar billede sorenzoo Juniormester
06. november 2013 - 20:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program skal min hjemmeside redigeres i..?

Hej.
Jeg er blevet importør af noget fra langbortistand, og har i den forbindelse fået en kopi af en hjemmeside jeg måske kunne arbejde videre i til den danske model, men jeg aner ikke hvad det er redigeret / lavet i..?
Kan man udrede det af al det kode der står øverst i filen når man kigger i kilden..? Det er jo svært at finde en til at redigere den når man ikke ved hvad man skal søge..
Tak.
Avatar billede anri Novice
06. november 2013 - 21:18 #1
Det kan man ofte godt, men det er jo svært at udtale sig om uden at have set det.

Prøv lige at lægge de første 20 linier ind her..
Avatar billede sorenzoo Juniormester
06. november 2013 - 21:25 #2
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta name="keywords" content="NewProduct, pet, food, nutrition, balanced, complete, grain-free, quality, health, dog, cat, specialty, care, canadian, elmira, maintenance, allergy, urinary, sensitive, indoor, small-breed, large-breed, active, selective, ingredients, standards" />
<meta name="description" content="NewProduct offers a range of life-stage and condition-specific quality dog and cat foods" />
<meta name="abstract" content="NewProduct Premium Pet Food is committed to the good health of your pet, no matter the life stage or specific condition, by providing innovative products through quality ingredients and balanced nutrition"/>
<meta name="robots" content="all=index,follow" />
<meta name="language" content="English" />
<meta name="robots" content="all" />
<title>NewProduct palatable</title>
<script type="text/javascript" src="includes/Creative_Menus/menuDisplay.js"></script>
<script type="text/javascript" src="includes/Creative_Menus/swfobject.js"></script>
<script src='includes/jquery-1.4.4.min.js' type='text/javascript'></script>
<script src="SpryAssets/SpryTabbedPanels.js" type="text/javascript"></script>
<link href="SpryAssets/SpryTabbedPanels.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<link href="NewProductROOT.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

</head>

Der er jo både noget Javaascript og noget flash, men er der ikke et overordnet program hvor det hele kan redigeres i? Tak
Avatar billede anri Novice
06. november 2013 - 21:34 #3
Som jeg ser det, har du frit valg på alle hylder, hvis det altså er normale .html sider.  Hvis det er noget du har sakset fra en browser, kan der jo sagtens ligge noget scripting på serveren som du ikke har adgang til.

Må man spørge om, hvad originalsiden er?
Avatar billede MADOlsen Forsker
07. november 2013 - 09:27 #4
Whouw, du må da vist næsten have rekorden i uafsluttede spørgsmål (http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sorenzoo), måske du lige skulle overveje, at gøre noget ved det...
Avatar billede sorenzoo Juniormester
07. november 2013 - 20:00 #5
Original siden er meget som denne tyske, www.nutram.de

Tak for hjælpen.

Skal nok gå mine gamle uafsluttede spørgsmål igennem.
Avatar billede sorenzoo Juniormester
09. november 2013 - 16:33 #6
Anri, kunne det evt. noget man kunne betale dig for at hjælpe mig videre med?
Tak.
Avatar billede anri Novice
19. november 2013 - 11:40 #7
Skal vi lukke den?