Avatar billede Chenowen Nybegynder
06. november 2013 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt hyperlink på specifikt ord i excel

Hej Eksperter,

Hvis jeg har en større tekst i excel, hvor jeg vil have et hyperlink på et enkelt ord og ikke hele teksten, er det så muligt?

Mvh.
Jeppe
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2013 - 11:36 #1
Det umiddelbare svar er nej.

Det lidt mere nuancerede svar er, at ja, det er muligt at gøre noget der minder om på følgende måde:

Indsæt en figur, for eksempel et rektangel.
Knyt dit hyperlink til dette rektangel.
Formater rektanglet så det ikke har noget fyld.
Træk rektanglet ind over det relevante ord og tilpas rektanglets størrelse.
Formater rektanglet så det ikke har nogen streg.

Hans
Avatar billede Chenowen Nybegynder
06. november 2013 - 16:06 #2
Tak for svar Hans/dkhanknu! Det kunne løse mit problem, så smider du lige et svar - så du kan få dine point?

- Jeppe
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2013 - 16:14 #3
OK.
Hans