Avatar billede carinajensen Nybegynder
01. november 2013 - 12:22 Der er 4 kommentarer

Kursus til at lære lidt scripting

Jeg har ledt efter et kursus der kan lære mig det basale i scripting.

Jeg har tidligere lavet en smule med et par udviklere som støtte, så det er ikke helt nyt for mig, men jeg vil stadig kalde mig begynder.

Jeg har brug for at kunne lave nogle batch-scripts til optimering af mine arbejdsprocessor og lidt javascript e.lign. til Indesign.

Er der nogen der ved hvor jeg skal finde et kursus der kan hjælpe mig lidt på vej!?!
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2013 - 15:58 #1
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. november 2013 - 15:31 #2
Du kan også gå ind på http://www.nemprogrammering.dk/.

Der er der massere af gratis video kurser på dansk, om både php, javascript, css, html og så videre...

Og her http://www.youtube.com/watch?v=oRM5osg7gGs&list=PLSo1poJDsbvhdLA_eOZ3eM-HSuFTfZm_B er der video tutorials, om vbscript, men de er kun på engelsk.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. november 2013 - 15:36 #3
Avatar billede carinajensen Nybegynder
24. november 2013 - 07:27 #4
Tudind tak for alle de gode forslag.