Avatar billede Strasse Nybegynder
01. november 2013 - 07:05 Der er 3 kommentarer

Overtage joomla-hjemmeside fra extern udbyder

Jeg har igennem ca. 1½ år haft en hjemmeside hos en extern udbyder, som jeg nu skal overtage, da vi blev uenige om samarbejdet mv.

Siden - www.kropsstudiet.dk - er, nu placeret på deres server, og jeg har modtaget alle data i en zip-fil på min gmail. Siden er lavet i Joomla! 1.5 !!!!!!!

Mit Webhotel er unoeuro.

Mit problem består i, at jeg er bange for at gøre noget galt i overtagelsen af hjemmesiden. I hvilken rækkefølge skal jeg lave arbejdet?

Er der eventuelt nogen, der for en fee, vil sørge for at jeg ikke taber hjemmesiden på gulvet?
Avatar billede repox Seniormester
01. november 2013 - 07:50 #1
Det kan jeg godt hjælpe dig.

Du kan kontakte mig via mit freelance website: http://catalystcode.net
Avatar billede Distant Nybegynder
01. november 2013 - 15:39 #2
Husk at bed om alle data fra dine databaser, hvis de ikke har sendt dem med.
Det er surt hvis de kun sender dig dine filer og ikke sql filerne / data.
Avatar billede izemate Nybegynder
05. november 2013 - 19:02 #3
Hejsa
Hvis du ikke har fundet nogen til at lave det, er du velkommen til at kontakte mig på Lars @ design 2 .dk
Så kan jeg give dig et godt tilbud

Hilsen Lars