Avatar billede EdwinGrimsley Nybegynder
31. oktober 2013 - 16:36 Der er 4 kommentarer

Top 10 iGoogle alternativer

Det er dårlige nyheder, at iGoogle er færdig i næste måned, og alle fundet de bedste iGoogle alternativer. Jeg får mine bedste iGoogle alternativer udgør dette http://www.igooglealternatives.info/. Så hvorfor du ikke kan prøve det.
Avatar billede cht22 Professor
31. oktober 2013 - 18:34 #1
Eller hvad med en oversigt der nemt kan vedligeholdes?

http://cht.dk/eksempel/links.php?id=6
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2013 - 20:35 #2
kan du oversætte til dansk - det er en gang volapyk pt?
og iGoogle - er det nyregistreret af Google, og Apple har godkendt det navn uden sagsanlæg?
Avatar billede cht22 Professor
31. oktober 2013 - 21:31 #3
Han kalder det ikke iGoogle men "iGoogle Alternatives". Som jeg forstår det siger han at iGoogle lukker i næste måned.
Avatar billede chalde Seniormester
01. november 2013 - 07:36 #4
#2 Kunne ligne en engelsksproget bruger med en tur igennem google translate.
Og iGoogle har Google haft siden 2005, men har valgt at lukke det nu.