Avatar billede a/s Nybegynder
30. oktober 2013 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sletning af beskedet på iPhone

Når jeg vil slette en besked på iPhone 4S får jeg beskeden:

Kan ikke flyttes besked
Beskeden kunne ikke flyttes til
postkassen Papirkurv.

Hvordan sletter jeg så beskeder?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
30. oktober 2013 - 19:09 #1
Kan dette evt hjælpe ?

http://iphoneluppen.dk/blog/hvorfor-kan-jeg-ikke-slette-beskeder-i-min-mail-pa-iphone/

Kopieret fra linket

Sådan får du Mail til at slette dine beskeder igen
For at få dine beskeder smidt i papirkurven skal du:
1. Gå i Indstillinger -> E-post, kontakter, kalendere ->
2. Tryk på den mail-kontos opsætning du skal ændre i -> Tryk på Konto ->
3. Scroll ned til Avanceret -> Tryk på Slettet ->
4. Nu ser du 2 muligheder for at indstille sletning af beskeder: 'På min iPhone' og 'På serveren':

I mit tilfælde var der et flueben ved 'Papirkurv' under den første mulighed. Jeg valgte i stedet at ændre fluebenet til 'Trash' under 'På serveren'. Herefter gik jeg tilbage til Konto og trykkede OK. Du skal to gange tilbage i forløbet til første gang du ser muligheden for at trykke OK.
Avatar billede a/s Nybegynder
31. oktober 2013 - 17:55 #2
1000 tak for svaret.
Hvis du sender et 'svar' kan jeg belønne dig - tak.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
31. oktober 2013 - 21:20 #3
Selv tak :-)

Godt hvis det hjalp. Det nemmeste er nok, at du accepterer dit eget svar :-)