Avatar billede bent-mark Juniormester
30. oktober 2013 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny strømforsyning

hej er der en som ved hvordan jeg får strømforsyningen af min Canon MP 600, der sidder et par skruer (troede jeg) men de er bløde og løber ikke rundt måske de bare skal fjernes med magt eller hvad ved jeg.
Så hvis du har prøvet dette vil jeg blive meget glad da jeg har to af slagsen med hver sin sygdom, de skalgerne blive til en ny igen.
mvh.
bent Pedersen
30. oktober 2013 - 14:05 #1
HEJ,

Skruer -  Bløde ?

Kan det være TORQUE- skruer ?

Hvis du prøver med en alm. stjerne (=philips-)-skrue trækker på Torque-skruer kan det opleves, som de "løber rundt" .

Kristian

PS: Torque-skruer kræver særlige "torque"-skruetrækkere... ! som kan fås allevegne !

PPS:
den gang COMPAQ eksisterede brugte de Torque skruer for at brugerne ikke skulle pille i deres systemer .. !
Avatar billede bent-mark Juniormester
01. november 2013 - 11:55 #2
Hej
Tak for svaret, men det var ikke heller torque skruer men nitter som jeg til sidst brugte en boremaskine til at få fjernet og det var nem.
Mvh. Bent
01. november 2013 - 12:24 #3
HEJ,

OK,

Held og lykke videre med projektet. Håber det lykkes.

KR