Avatar billede busborg194 Praktikant
29. oktober 2013 - 12:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fane i excel skal vise udsnit af anden fane??

Hej, arbejder lige nu i excel 2010

Jeg er igang med at lave et regneark der bruges som timeskema for mig og mine kolleger. Hvor vi retter jævnligt hvornår vi skal møde og gå.

Da det er stort og lettere uoverskueligt, vil jeg gerne lave en forside, hvor man f.eks kan se denne og den kommende uge.

dvs den skal vise et udsnit af en anden side ca 20 linier og 35 colonner.

Nogen forslag??
MVH
BRian
Avatar billede HRE Nybegynder
29. oktober 2013 - 17:49 #1
Du kan vel bare sætte cellerne du gerne vil have spejler et andet ark til at være lig cellerne i det ark du gerne vil spejle.

Dvs.

=Sheet2!A1
Avatar billede excelent Ekspert
29. oktober 2013 - 17:56 #2
Kommer an på dit layout
vis eks. eller send fil til excelent@gefiber.dk
Avatar billede busborg194 Praktikant
09. november 2013 - 08:33 #3
Ja det kunne jeg godt, men jeg ville jo gerne nemt kunne ændre udsnittet fra uge til uge. og det kan jeg ikke se jeg kan gøre på den måde.
Avatar billede busborg194 Praktikant
30. januar 2014 - 07:37 #4
Løsning var camerafunktion