Avatar billede japping Nybegynder
28. oktober 2013 - 17:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmør til C# eller Labview søges

Hermed søger jeg en MS VS C# konsulent (eller Labview) programmør til stor dansk produktionsvirksomhed i Birkerød nord for København.

Der er udfærdiget skitser til skærmbilleder og funktionaliteten bliver beskrevet så opgaven er let forståelig. Programmeringsopgaven består i at programmere et brugerinterface til vores operatører i produktionen og deltage i test af dette. Brugerinterfacet skal via en protokol sende og modtage data fra vores produktionsplanlægningssystem.

Programmeringsopgaven forventes at tage 3-4 uger og der betales en fast timepris (du skal være momsregistreret). Alt arbejde skal foregå på vores fabrik.

Der lægges vægt på at man arbejder struktureret og er udadvendt da test vil foregå i tæt samarbejde med vores ingeniører og operatører.

Skriv dine kontaktinformationer hvis opgaven lyder interessant for dig.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2013 - 07:34 #1
Hej

Jeg er ikke selv den store c# programmør, men har en kammerat der gerne vil høre mere, her er hans kontakt info:

Anders Gamborg
Tlf: 24228858

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede FrankSO Nybegynder
20. november 2013 - 22:50 #2
Hej japping,

Har I fået løst opgaven?

Ellers vil jeg gerne byde ind.

Mvh
Frank Olsen
KON-I-TEK
www.konitek.dk