Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2013 - 03:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Download af filer fra server

Når jeg downloader / tager backup af filer fra en hjemmeside på serveren med FileZilla, er jeg pludselig begyndt at få beskeder undervejs:

"Destinationefilen findes allerede" - og så f.eks.: ...wp-includes/js/tw-sack.js
Herefter nogle muligheder, hvor jeg har valgt at vælge 'Overskriv'.

Men jeg forstår ikke hvad der foregår. "findes allerede"?? Når jeg downloader mappen til skrivebordet, ligger der ikke noget af det i forvejen.

Min bekymring går på om dette kan betyde der vil være problemer i tilfælde af jeg skulle få brug for filerne/backup'en.
Avatar billede repox Seniormester
28. oktober 2013 - 08:17 #1
Det er en spøjs ting som altid har gået igen med FileZilla når du bruger flere tråde (som er standard opsætningen).

Det skyldes egentlig at FileZilla enten har eller er påbegyndt download af den fil ser bliver spurgt til - så reaktionen er jo korrekt.

Min løsning er at konsekvent overskrive filen. Det har aldrig skabt problemer.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2013 - 02:23 #2
Okay. Det var et rart svar at få. :) Var ret bekymret. Man ved aldrig hvornår man kan få brug for sin backup (hár prøvet at få en side hacket én gang).

Tak for hjælpen.