Avatar billede Tapdrup91 Nybegynder
25. oktober 2013 - 14:44 Der er 3 kommentarer

Pludselig adgangskode til Ipad!

Min Ipad beder om en adgangskode når tastaturet er låst, det har den aldrig gjort før og det er ikke en indstilling jeg har lavet. Det skete over natten, hvor jeg ikke har rørt ved den. Tilfældigvis samtidig med at jeg fik den nye iOS 7 opdatering på min Iphone.

Jeg har ingen ide om hvad koden kan være, er der en mulighed for at nulstille koden eller er der nogen kreative forslag??

Livet er jo svært uden sin Ipad

Her er tale om en iPad 3 - 32GB. Den er ca. 2 år gammel
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 15:13 #1
Du har givet Apple en mail adresse og en kode. Prøv med den kode.
Har du prøvet bare at trykke ok, uden at skrive noget? Kommer du ind, kan koden fjernes under indstillinger.
Avatar billede Tapdrup91 Nybegynder
25. oktober 2013 - 15:25 #2
Det virker, tak du er en skat!
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 15:32 #3
Ok:)