Avatar billede WebJonas Nybegynder
21. oktober 2013 - 18:33 Der er 12 kommentarer

Internet problemer HJÆLP 200 POINT!!

Jeg er lige flyttet til et stort hus, men måske fordi det er så stort har jeg rigtig dårlig forbindelse.. Jeg har lige købt et ny modem og en range extender til at forstærke nettet. Nettet er dog stadig utrolig dårligt...

Mulige ting JEG tror det er:

1: En bedre router

2: Vi bor i et "smalt" kvarter, det vil sige vi bor meget tæt og der er utrolige mange trådløse forbindelser..

PLEASE HJÆLP! Kan ikke holde det ud, haha! :)

På forhånd TUSIND TAK! :-)
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
21. oktober 2013 - 18:41 #1
Hvilken model er routeren?
Ellers
Kan du prøve der her: http://m.wikihow.com/Make-a-Wi-Fi-Booster-Using-Only-a-Beer-Can det skulle forlænge range (længden på signalet) en del

Mvh
Chris
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. oktober 2013 - 19:31 #2
Halløj, Jonas.

Var det ikke en god ide, først at få fastslået om det er internetforbindelsen eller det trådløse net, der er sygt?
Hvordan ser det ud, hvis du tilkobler PC'en direkte til internetforbindelsen - går det stærkt og stabilt?

De bedste hilsner
Avatar billede math321 Nybegynder
21. oktober 2013 - 19:56 #3
der er mange apps til telefoner som kan måle hvilke frekvenser netværkene kører på. næsten alle net har som standard 1-3 frekvensen. hvis du via den app kan se at (næsten) alle netværkene er på den frekvens kan du ændre frekvensen. det vil bestemt gøre det trådløse en bedre oplevelse :)
Avatar billede WebJonas Nybegynder
21. oktober 2013 - 20:37 #4
Routeren er Allnet

Det er trådløs forbindelse, og ja den er meget god via et kabel.

Hvad hedder denne app? :)
22. oktober 2013 - 09:36 #5
Prøv at skifte WLAN kanal på Routeren ?
Avatar billede WebJonas Nybegynder
22. oktober 2013 - 18:52 #6
Jeg er ikke den "tekniske person" så hvordan gør du det?.. :-)
Avatar billede WebJonas Nybegynder
23. oktober 2013 - 16:40 #7
Please hjælp mig.. :-( Kan da godt give 2500 point eller mere?.. Opretter bare en masse og giver 200 point til den samme... Vil gøre alt for en svare på det her..
Avatar billede WebJonas Nybegynder
24. oktober 2013 - 19:34 #8
Please... :(
Avatar billede WebJonas Nybegynder
24. oktober 2013 - 19:35 #9
karise_larry hjælp.. -.-'
25. oktober 2013 - 12:06 #10
Undskyld forsinkelsen - denne blev 'tabt' undervejs ;-)

..Routeren er Allnet...
Jeg skal bruge
Fabrikat, model, type, ... på selve Router kassen ?
Så kan jeg fortælle dig trixet ...
25. oktober 2013 - 12:10 #11
For at se hvilken ANDRE trådløse enheder der er aktive i nærheden, kan anbefales til din PC ->

www.metageek.net/products/inssider/

[inSSIDer 3]  (Gratis HOME versionen)
Avatar billede math321 Nybegynder
21. januar 2014 - 19:24 #12
Du bør snart lukke dette spørgsmål...?