Avatar billede pegazuz Mester
21. oktober 2013 - 05:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gratis video optager til lange videoer

Jeg leder efter et lille gratis program som kan optage videoer fra hvad der foregår på skærmen, med lyd. Der er masser derude, men de fleste gratis programmer stopper efter 5 min eller er ringe. Jeg har downloaded og prøvet 5 af dem men de er enten dårlige eller skal betales for... kender I et gratis program der kan optage over 45 min i een fil og fungerer godt og er relativt simplet at bruge?
Avatar billede kjeldsted Novice
21. oktober 2013 - 09:16 #1
QuickTime er fremragende, hvis du da kører OS X. Hvis ikke har jeg ikke lige noget bud.
21. oktober 2013 - 09:18 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
21. oktober 2013 - 18:51 #3
Så ville jeg anbefale "Action!" Fra mirrilis er en gratis prøve periode i 30 dage men den filmer over 5 min.

Mvh
Chris
Avatar billede pegazuz Mester
21. oktober 2013 - 22:01 #4
Jeg kører Win XP. Jeg skal bruge noget der kan køre i en 45 min ca.
Avatar billede pegazuz Mester
25. oktober 2013 - 04:25 #5
nobody?
Avatar billede pegazuz Mester
26. oktober 2013 - 05:53 #6
fandt en løsning. Den her kan:

http://www.bsrsoft.com/