Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 00:13 Der er 162 kommentarer og
2 løsninger

Malware, tror jeg

Jeg er begyndt få alle mulige idiotiske reklamer, når jeg surfer.
Jeg har kørt MalwareBytes, som fandt en masse filer, som jeg har fjernet og genstartet maskinen. Desuden har jeg kørt AVG, som ikke fandt noget.
Desuden kører jeg nu CCleaner.
Hvad mere kan jeg gøre, og er de 3 nævnte programmer ikke ok?
Avatar billede mads375 Juniormester
19. oktober 2013 - 00:42 #1
Du kunne starte med at lukke dine spørgsmål
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 08:57 #2
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 12:14 #3
Man skal opgive sine kreditkortoplysninger, det har jeg sa ikke så meget lyst til..
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 12:33 #4
Sikke noget sludder??
Efter ca 5 sekunder får du en fil du skal downloade der hedder adwcleaner.exe, og derefter køre.
Du skal ikke lokkes af andre ting.
Slet ikke RegClean Pro hvis det er den du henviser til.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 12:41 #6
#0 Programmerne du har brugt er ganske fine programmer. Problemet er bare at ikke alt fjernes når disse køres. AdwCleaner renser ud i alle de toolbars og andre uheldige ting man har kommet til at sige ja til når man henter ting fra nettet. Disse oplysninger, kan være grunden til du får mærkelige popups når du surfer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 13:02 #7
Der står "Downloading AdwCleaner ..." og så sker der ikke mere
Ovenover et skilt med "Download" , og hvos jeg klikker på det, får jeg besked om at registrere og senere om at oplyse mine kreditkortsdatat
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:05 #8
Hent den fra en ikke inficeret pc og læg den på en usb pind og kør den.
Jeg har henvist til dette link utallige gange uden problemer, så det er nok løsningen her.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 13:09 #9
"en ikke inficeret pc"
Jeg har kun een pc
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 13:11 #10
Her ser det ud til, at jeg kan hente den:
http://www.softpedia.com/progDownload/AdwCleaner-Download-212632.html

Men er det så et sted, hvor jeg får endnu mere djævelskab?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:24 #11
Jeg har lige hentet den, og når man åbner den får man et vide at det er en gammel version, og at man skal hente en ny. Når du bruger tilobuddet om at hente den vil du komme tilbage til der hvor jeg har linket til.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:27 #12
Du kan dog når den spørger om at hente den nyeste version sige annuler, og bruge den som du henter.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 13:30 #13
Men skal jeg hente den på det link, jeg skrev?
19. oktober 2013 - 13:36 #14
Enig med #12 ... det er dog et stykke af vejen ;-)

PS[1]: Hvilken Browser / Internet program bruger du ?
PS[2]: Hvilket STYRESYSTEM ?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2013 - 13:37 #15
Ud over ADWcleaner kan du også prøve Superantispyware. Der findes en gratis version (rødt icon for oven)
http://www.superantispyware.com/
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:38 #16
Flien fejler ikke noget. Har selv kørt den fra dit link af.
Ja valget af browser kan sikkert have betydning for hvilke tilbagemeldinger du får. Jeg bruger selv Firefox her.
Så meld lige tilbage med dette
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 13:38 #17
#15 Enig. Også et godt værktøj :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 14:08 #18
FF + W8
Med IE er der vist ingen problemer
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. oktober 2013 - 16:50 #19
Det ser ud til, at ADWcleaner virker, også med FF.
Ser lige tiden an
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2013 - 17:50 #20
Hmm Har du kørt programmet eller...?
Loggen fra AdwCleaner ved genstart af Windows?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 01:22 #21
Loggen kommer her:

SUPERAntiSpyware Scan Log
http://www.superantispyware.com

Generated 10/19/2013 at 04:00 PM

Application Version : 5.6.1040

Core Rules Database Version : 10842
Trace Rules Database Version: 8654

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 01:04:36

Operating System Information
65 Edition 64-bit (Build 6.02.9200)
UAC On - Limited User

Memory items scanned      : 685
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 75273
Registry threats detected : 0
File items scanned        : 95838
File threats detected    : 187

Adware.Tracking Cookie
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\YHKIE0AZ.txt [ /adform.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\Y0DGB2AU.txt [ /doubleclick.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\VWOCJT9D.txt [ /lucidmedia.com ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\WY8L0B5H.txt [ /track.adform.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\OOCBL6GX.txt [ /server.adformdsp.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\F0A7M2I0.txt [ /opodo.122.2o7.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\PI2CBWFK.txt [ /adformdsp.net ]
    content.yieldmanager.edgesuite.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MACROMEDIA\FLASH PLAYER\#SHAREDOBJECTS\D9YKQCGR ]
    accounts.google.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .accounts.google.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    tags.toolbarsmedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api30.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .atdmt.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    track.adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .atdmt.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .doubleclick.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .ru4.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .advertising.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media6degrees.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .imrworldwide.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .smartadserver.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api32.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    server.adformdsp.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .opodo.122.2o7.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    adprudence.rotator.hadj7.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    yorick.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    adprudence.rotator.hadj7.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    yorick.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media6degrees.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .smartadserver.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .ru4.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api29.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .statcounter.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.googleadservices.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .mediaaxis.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .server.cpmstar.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .content.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .advertising.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ads1.solocpm.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ads.adulttraffic.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.googleadservices.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media777.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .lucidmedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    fastclicknow.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.googleadservices.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    tags.toolbarsmedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api31.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    e2.emediate.se [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .specificclick.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tradedoubler.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    e2.emediate.se [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adlooxtracking.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .doubleclick.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tradedoubler.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .clickfuse.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    server.adformdsp.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adformdsp.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tradedoubler.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tribalfusion.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    stats.adotube.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .amazon-adsystem.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .burstnet.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad1.adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .at.atwola.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .collective-media.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    a.intentmedia.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .bs.serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    track.adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    fl01.ct2.comclick.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adserverplus.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .casalemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media6degrees.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .content.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    infomedia.skoda.emu.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    track.adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adserver3.openadex.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    adserver3.openadex.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 03:49 #22
Et par timer efter kom den så med den her:

SUPERAntiSpyware Scan Log
http://www.superantispyware.com

Generated 10/19/2013 at 04:00 PM

Application Version : 5.6.1040

Core Rules Database Version : 10842
Trace Rules Database Version: 8654

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 01:04:36

Operating System Information
65 Edition 64-bit (Build 6.02.9200)
UAC On - Limited User

Memory items scanned      : 685
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 75273
Registry threats detected : 0
File items scanned        : 95838
File threats detected    : 187

Adware.Tracking Cookie
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\YHKIE0AZ.txt [ /adform.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\Y0DGB2AU.txt [ /doubleclick.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\VWOCJT9D.txt [ /lucidmedia.com ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\WY8L0B5H.txt [ /track.adform.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\OOCBL6GX.txt [ /server.adformdsp.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\F0A7M2I0.txt [ /opodo.122.2o7.net ]
    C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\PI2CBWFK.txt [ /adformdsp.net ]
    content.yieldmanager.edgesuite.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MACROMEDIA\FLASH PLAYER\#SHAREDOBJECTS\D9YKQCGR ]
    accounts.google.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .accounts.google.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    tags.toolbarsmedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api30.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .atdmt.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    track.adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .atdmt.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .doubleclick.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .ru4.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .advertising.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media6degrees.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .imrworldwide.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .smartadserver.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api32.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    server.adformdsp.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .opodo.122.2o7.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    adprudence.rotator.hadj7.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    yorick.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    adprudence.rotator.hadj7.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    yorick.adjuggler.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media6degrees.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .smartadserver.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .ru4.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api29.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .statcounter.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.googleadservices.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .mediaaxis.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .server.cpmstar.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .content.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .advertising.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ads1.solocpm.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ads.adulttraffic.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.googleadservices.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media777.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .lucidmedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    fastclicknow.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.googleadservices.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    tags.toolbarsmedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .api31.thetrafficstat.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    e2.emediate.se [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .specificclick.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tradedoubler.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    e2.emediate.se [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adlooxtracking.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .doubleclick.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tradedoubler.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .clickfuse.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    server.adformdsp.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adformdsp.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tradedoubler.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .tribalfusion.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    stats.adotube.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    www.findagrave.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .amazon-adsystem.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .burstnet.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad1.adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adfarm1.adition.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .invitemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .at.atwola.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .collective-media.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    a.intentmedia.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .bs.serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .serving-sys.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    track.adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    fl01.ct2.comclick.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adserverplus.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .casalemedia.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adtech.de [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .media6degrees.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .content.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    infomedia.skoda.emu.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    track.adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adform.net [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    .adserver3.openadex.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    adserver3.openadex.dk [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
    ad.yieldmanager.com [ C:\USERS\GRAVERHOLT\APPDATA\ROAMING\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\J4UAVHZU.DEFAULT\COOKIES.SQLITE ]
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2013 - 09:37 #23
Fint med log fra Superantispyware. Men hvad med en kørsel med AdwCleaner og efterfølgende log her i tråden?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 12:38 #24
Så der er ingen problemer i den?
Jeg kunne ikke finde ud af at hente AdwCleaner, men jeg forsøger igen efter at jeg har set Lars Løkkes show :)
20. oktober 2013 - 14:28 #25
...Jeg kunne ikke finde ud af at hente AdwCleaner... Hvordan det ???

Hvad forstår du ikke ved #2 indlæg ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 14:34 #26
#2: Ligegyldig hvad H...... jeg gør, så bliver jeg bedt om at registrere mig - og om at opgive mine kort-informationer.
#5: Hvis jeg bruger det link, får jeg denne besked:
The download link has expired
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 15:24 #27
Når jeg forsøger at downloade adwcleaner, så bliver jeg tilbudt Fine tune your PC automatically with RegClean Pro
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2013 - 15:37 #28
Download fra det øverste blå icon. Jeg har lige prøvet det, det virker. http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
20. oktober 2013 - 16:12 #29
Ref #28 - og DEREFTER kommer den automatisk og vil have DIG til at gemme/åbne/køre programmet - altså du skal IKKE klikke på yderligere EFTER du har klikket på ...det øverste blå icon... ...
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 17:13 #30
Den har jeg prøvet og får en fil, som hedder rcpsetup osv. men når  jeg så klikker på den downloudede fil, så fortæller den, at den heddet Dystweak Regclean pro, og det har vel ikke noget med adwcleaner at gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2013 - 19:34 #31
Så bliver du nødt til at låne en anden computer og hente filen over på en usb pind,så du kan få kørt programmet.
Din pc er åbenbart stadig inficeret så den laver kuk i det, når du går ind på den side.
20. oktober 2013 - 19:35 #32
Den SKAL SKAL hedde [AdwCleaner.exe] !!!

Hvilken BROWSER / Internet program bruger du ???
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 20:02 #33
Med FF gåt det slet ikke.
Nu har jeg så prøvet med IE, men når den viser "hentede filer", står der: "Programmet hentes sjældent, og det kan gøre skade på din computer"
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 20:07 #34
Når jeg kopierer adressen over i FF, så kan jeg godt hente den, og den hedder adwcleaner.exe
Adressen: http://download1us.softpedia.com/dl/78e00d5210359342222bd5f7e154a2f8/52641a01/100212632/software/antivirus/adwcleaner.exe
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 20:46 #35
Men er det sted sikkert?
Avatar billede f-arn Guru
20. oktober 2013 - 20:57 #36
Prøv at hente det fra udviklerens egen side ->

Hent AdwCleaner af Xplode, og gem den på dit Skrivebord.

Luk alle åbne programmer :exclaim:

Deaktiver dit sikkerhedprogram, mens du kører den !

Start AdwCleaner, tryk på "Scan - lad den scanne og klik så på "Delete"

Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Programmet vil automatisk genstarte PCen, og åbne en logfil som du skal kopiere herind i næste indlæg.

Logfilen kan også findes her: C:\AdwCleaner[S1].txt
Og jeg er ligeglad med hvad IE mener, for jeg har slet ikke tal på hvor manfe jeg har bedt bruge den.
Avatar billede f-arn Guru
20. oktober 2013 - 20:59 #37
Og jeg beklager det ":exclaim:", men jeg fik ikke lavet vejledningen om ;)
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 21:42 #38
Jamen jeg bliver ikke spurgt, hvor jeg ønsker at glemme den.
Hvad mener du med exclaim?
Og hvilket sikkerhedsprogram?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 21:49 #39
Nu fandt jeg den og flyttede den til skrivebordet
Avatar billede f-arn Guru
20. oktober 2013 - 21:52 #40
Luk alle åbne programmer :exclaim:

Jeg glemte at rette den linie.

Jamen jeg bliver ikke spurgt, hvor jeg ønsker at glemme den.

Højreklik - gem som, eller bare flyt den.

Og hvilket sikkerhedsprogram?

Det ved jeg da ikke !
Avast, AVG, McAfee eller....
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 22:10 #41
Det ser ikke ud til, at det har hjulpet, men her kommer filen:

# AdwCleaner v3.009 - Report created 20/10/2013 at 13:01:09
# Updated 19/10/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 8  (64 bits)
# Username : graverholt - NG
# Running from : C:\Users\graverholt\Desktop\adwcleaner(1).exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

File Deleted : C:\END

***** [ Shortcuts ] *****

Shortcut Disinfected : C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AppsHat\Uninstall.lnk

***** [ Registry ] *****

Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [AppsHat]
Key Deleted : HKCU\Software\Webplayer
Key Deleted : HKLM\Software\systweak

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16537

-\\ Mozilla Firefox v24.0 (en-US)

[ File : C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\j4uavhzu.default\prefs.js ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [19779 octets] - [19/10/2013 07:37:56]
AdwCleaner[R1].txt - [1267 octets] - [20/10/2013 13:00:24]
AdwCleaner[S0].txt - [18526 octets] - [19/10/2013 07:40:01]
AdwCleaner[S1].txt - [1099 octets] - [20/10/2013 13:01:09]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1159 octets] ##########
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2013 - 22:16 #42
Det er vel ikke sådan, at du har fået installeret "Ask toolbar" og andet ragelse? Det får man meget nemt sammen ned programmer, endda med Java.
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 22:21 #43
Jeg har i hvert fald fået tilbud om den - som en masse andet ragelse. Jeg kan ikke huske, om jeg lod den installere og efterfølgende fjernede den
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2013 - 22:30 #44
Malware som Ask toolbar bliver man ikke af med ved blot at slette dem. Næh, de er så luskede, at de selv skriver sig ind i browserne. Så man skal selv ind i browserne og deaktivere Ask.
F.eks i Firefox skal man ind under "Tilføjelser"
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2013 - 22:33 #45
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 22:47 #46
Nu hsuker jeg, at jeg faktisk har været inde i FF og fjerne det, og når jeg downloader det lille program til at fjerne det, fortæller det, at det ikke kan findes.
Og i kontrolpanelet under "Fjern" findes det heller ikke.
Så hvad kan jeg gøre nu?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2013 - 23:04 #47
Når Malwarebyte og Superantispyware samt ADWclener og CCleaner ikke kan rense din windows, Har du vist et problem, som kun kan afhjælpes med en nyinstallation. Og så er det vist bedst først at overskrive C drevet med Killdisk, for efter en formatering ligger så data tilbage på HDD:
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2013 - 23:09 #48
Jeg synes din log ser noget mærkelig ud.
Tidsangivelsen for loggen er 13:01:09

Befinder du dig ikke i danmark?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2013 - 23:13 #49
Tanke: Jeg kunne nu godt lige tænke mig at se den log som der kom da du slettede filer med Malwarebytes.
Den ligger inde i indstillingerne under logs.
Kopier den herind i tråden
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 23:14 #50
#47: Øv, en måned efter jeg har købt den:(
Er der en mulighed for, at det hjælper, hvis jeg prøver igen - jeg undrer mig nemlig over, at advcleaner kørte under et minut.
Men hvis jeg så gemmer mine (egne) filer, risikerer jeg så at de også gemmer på noget?
#48: Det er nog det andet problem: Uret går som vinden blæser. Forhandleren foreslog, at jeg stille det i bios - og det hjalp ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2013 - 23:46 #51
Det er nu udmærket at lade 220661 se på den log.
Nej jeg tror næppe dine egne filer har malware, men du kan jo altid scanne dem.
Men hvis du har et gendannelses punkt kan du jo prøve det før du geninstallerer. Når uret går som vinden blæser, lyder det ret alvorligt. Har du windows på DVD? Hvis windows kun ligger på harddisken, på en Eisa partition, må du hellere få den brændt ud på DVD, hvis der skulle ske noget med HDD.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2013 - 23:51 #52
Lukker ned for i dag og kommer på i morgen aften igen.
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 23:53 #53
Jeg kan ikke finde ud af alle de logger. Mener du den fra AdwCleaner, og hvor finder jeg den?
Hvad mener du med, at det med uret er alvorligt?
Nej ingen W på DVD
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. oktober 2013 - 23:54 #54
Og vedr. scanning af filer: Når jeg scanner, bliver alle filer vel skannet?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2013 - 00:00 #55
Suk
Nej det her har jeg ikke tålmodighed til længere.
Afmelder tråden
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 00:05 #56
Loggen overlader jeg helt til 220661
Uret styres jo af bios, så enten har du noget slemt malware, eller der er noget galt med dit hardware, eller begge dele.
Når man køber en PC med windows, plejer windows installationen også at ligge på PCén, på en speciel partition, og så skulle det være muligt, at brænde den ud på en DVD.
Scanningen med Malwarebyte og Superantimalware afhænger af hvad du vælger. Du skal vælge Komplet og fuldstændig scanning.
Avast antivirus er også godt. Men ingen programmer kan finde alt.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 00:12 #57
Ps. Selv om du ikke har fået noget ud af dine gamle åbne spørgsmål, så luk dem alligevel. Du lægger bare selv et svar og accepterer det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2013 - 01:33 #58
#56: Så er jeg med, har valgt fuldstændig hver gang.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 11:51 #59
Så ser jeg desværre ingen anden udvej end en geninstallation.
Avatar billede f-arn Guru
21. oktober 2013 - 12:15 #60
@H339

Hverken Malwarebytes eller SUPERAntiSpyware scanner alle filer, og jeg kender mange infektioner ingen af dem vil røre !

Synes du ikke du skulle se nogle logs, inden du udtaler dig så skråsikkert ?

Også er der uret der "går som vinden blæser".

Det lyder nærmest som en Hardware fejl, og der hjælper en geninstallation ikke.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 12:35 #61
Jeg kan ikke klart tyde en log. 220661 har bedt om at få en log, flere gange, men har ingen fået.
Uret, hardwarefejl, jo men det skriver jeg jo også i #56
Jeg er ikke skråsikker, men ser bare ingen anden udvej, men hvis du har en, vil spørger selvfølgelig blive glad for den.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 12:38 #62
Ps. " og jeg kender mange infektioner ingen af dem vil røre !"
Den sætning kommer ikke fra mig.
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2013 - 15:07 #63
H339: Jeg har lagt 2 logfiler herind.
f-arn: Hvad kan man så stille op med filerne?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 15:17 #64
2 logfiler, Ok. Jeg er ikke klar over hvad 220661 savner der.
Jeg analyserer ikke logfiler fordi, jeg er bange for at komme med urealistiske forslag.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 15:21 #65
Hijackthis er meget brugt til at lave mere overskuelige logs.
http://sourceforge.net/projects/hjt/
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2013 - 15:38 #66
Den skrev, at den "for some reason" ikke kunne gemme logfilen, men jer copy/pasted den her, og jeg synes nu ikke, den ser spor overskuelig ud :)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)

FIREFOX: 24.0 (en-US)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\ByteGems.com\I Hate This Key Deluxe\IHateThisKey.exe
C:\Users\graverholt\AppData\Local\WebPlayer\AppsHat\WebPlayer.exe
C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\ONENOTEM.EXE
C:\Program Files (x86)\USB Camera\VM331STI.EXE
C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YouCamTray.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\acrotray.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgui.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Mail\wlmail.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_11_9_900_117.exe
C:\windows\SysWOW64\RunDll32.exe
C:\Users\graverholt\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://lenovo13.msn.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = file:///C:/-%20aaa/Div/startside.htm
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: PopupBlockerBHO.CPopupBlockerBHO - {0D929918-C804-4756-B0AC-640EF3F061E9} - C:\Program Files (x86)\SmartPopupBlocker\PopupBlockerBHO.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Dolby Advanced Audio v2] "C:\Program Files (x86)\Dolby Advanced Audio v2\pcee4.exe" -autostart
O4 - HKLM\..\Run: [331BigDog] C:\Program Files (x86)\USB Camera\VM331STI.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Mirage] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Tray] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YouCamTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GShortCut] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\5.0"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Intel AppUp(SM) center] "C:\Program Files (x86)\Intel\IntelAppStore\bin\ismagent.exe" --domain-id F0399437-FD0C-4A48-B101-F0314A6172E4
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Nikon Message Center 2] C:\Program Files (x86)\Nikon\Nikon Message Center 2\NkMC2.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKCU\..\Run: [Apps Hat] C:\Users\graverholt\AppData\Local\WebPlayer\AppsHat\WebPlayer.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [IHateThisKey] "C:\Program Files (x86)\ByteGems.com\I Hate This Key Deluxe\IHateThisKey.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AppsHat] C:\Users\graverholt\AppData\Local\WebPlayer\AppsHat\WebPlayer.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Uninstall C:\Users\graverholt\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\16.4.6012.0828\amd64] C:\windows\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\graverholt\AppData\Local\Microsoft\SkyDrive\16.4.6012.0828\amd64"
O4 - Startup: Send til OneNote.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Append to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 8.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: c:\windows\syswow64\nvinit.dll
O23 - Service: SAS Core Service (!SASCORE) - SUPERAntiSpyware.com - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASCORE64.EXE
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @oem19.inf,%BcmBtRSupport.SVCNAME%;Bluetooth Radio Control Service (BcmBtRSupport) - Unknown owner - C:\windows\system32\BtwRSupportService.exe (file missing)
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @C:\windows\system32\CxAudMsg64.exe,-100 (CxAudMsg) - Unknown owner - C:\windows\system32\CxAudMsg64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lenovo System Agent Service - LENOVO INCORPORATED. - C:\Program Files\lenovo\SystemAgent\SystemAgentService.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: LSCWinService - Unknown owner - C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\App\LSCWinService.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14046 bytes
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2013 - 15:39 #67
Og noget andet: Jeg har selvfølgelig ikke fået lavet en recovery. Kan jeg gøre det nu?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 15:59 #68
Jeg kan ikke se noget på den lg fil, bortset fra Adobe toolbar og måske 023 Keyiso unknown.
Hvis karise_larry hænger på kan han sikkert bedre bedømme den.

I #49 efterlyser 220661 en log fra Malwarebyte, den fik han ikke.
Måske har du overset det?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 16:10 #69
Nå ja, du kan udmærket lave en Recovery DVD nu.
21. oktober 2013 - 16:21 #70
Lige en hurtig ->

;-)  Ved du selv hvad dette er -
O4 - HKCU\..\Run: [IHateThisKey] "C:\Program Files (x86)\ByteGems.com\I Hate This Key Deluxe\IHateThisKey.exe"

Du bør (skal) opdatere din AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (Husk at FRAKLIKKE UØNSKEDE ELEMENTER ...

---
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2013 - 16:40 #71
Hate this key, er det ikke denne her?http://www.diablowiki.net/Key_of_Hate
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 00:28 #72
Nu har jeg opdateret reader, og mens jeg tumlede med det, blev jeg mindst 5 gange spurgt, om jeg ville opdatere java.....?
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 00:30 #73
#71: Nej, den hedder Hate this key - bruges til at deaktivere CapsLock og Ins
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 02:02 #74
Ny logfil:

# AdwCleaner v3.010 - Report created 21/10/2013 at 16:58:23
# Updated 20/10/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 8  (64 bits)
# Username : graverholt - NG
# Running from : C:\Users\graverholt\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [AppsHat]
Key Deleted : HKCU\Software\Webplayer

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16537

-\\ Mozilla Firefox v24.0 (en-US)

[ File : C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\j4uavhzu.default\prefs.js ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [19779 octets] - [19/10/2013 07:37:56]
AdwCleaner[R1].txt - [1267 octets] - [20/10/2013 13:00:24]
AdwCleaner[R2].txt - [1152 octets] - [21/10/2013 16:56:50]
AdwCleaner[S0].txt - [18526 octets] - [19/10/2013 07:40:01]
AdwCleaner[S1].txt - [1239 octets] - [20/10/2013 13:01:09]
AdwCleaner[S2].txt - [1035 octets] - [21/10/2013 16:58:23]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1095 octets] ##########
22. oktober 2013 - 09:30 #75
... hvordan kører 'dyret' (PC'en) så nu ?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 11:13 #76
Du kan roligt opdatere Java, det kører som det skal nu.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 12:44 #78
Det link kan ikke åbnes.

Jeg kan ikke bidrage med mere, og kan derfor kun gentage hvad jeg allerede har skrevet.
Læg windows ud på en DVD. Gem dine personlige ting på andet medie. Overskriv harddisken med Killdisk og derefter en ny installation.

http://killdisk.com/downloadfree.htm
Killdisk tager meget lang tid, men du kan vælge kun C-partitionen.
Eller denne: http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html I venstre side "Wipe disk"
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 12:58 #79
Det er helt ok, og jeg er glad for, at du og andre i hvert fald har forsøgt at hjælpe mig.
Men gider du lige svare mig på et par sidste spm:
Skal jeg køre Killdisk efter at jeg har kopieret Windows og mine egne filer?
Der ligger et program fra Lenovo, som hedder OneKeyRecovery. Kan det passe, at det klarer hele kopieringen af styresystemt og kan lægge det ind igen?
Og så var der en her, der sagde, at jeg skulle scanne mine filer - men en anden, der sagde, at det kan ingen af de omtalte programmer klare. Hvad så?
22. oktober 2013 - 13:02 #80
Nævnte [OneKeyRecovery] børde kunne gøre det...

Men copy dine EGEN data til andet medie først !!!
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 13:20 #81
OK, hvad med de her:
Og så var der en her, der sagde, at jeg skulle scanne mine filer - men en anden, der sagde, at det kan ingen af de omtalte programmer klare. Hvad så?
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 13:28 #82
Kan det passe, at det kun fylder 584 Mb?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 14:01 #83
Du må absolut IKKE køre Killdisk før de har lavet en Recovery disk og har fået dine personlige ting ud. Killdisk overskriver ALT så det ikke mere kan læses, og det er jo det, som er meningen, din HDD skal være helt ren igen.
Jo de programmer kan scanne alle dine filer. Problemet er, at de skiderikker, som laver Malware bliver bedre og bedre til at skjule deres programmer for anti malware.
En Recovery på 584MB ? Ja hvis det er windows XP, men ikke hvis det er Vista, win7 eller 8.
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 15:42 #84
Nej, jeg har også fundet ud af, at det var et temmelig tåbeligt spm :)
Skal jeg for en sikkerheds skyld downloade killdisk til et USB stik og køre det derfra?
Vil det være en god idé at downloade nedenstående til et USB stik INDEN jeg formatterer og køre dem derfra - så jeg kan installere dem inden jeg går på nettet?

Det har taget mig næsten en halv time at komme herind - oplever du også denne langsomhed?
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 15:49 #85
Og så var der en, der skrev, at det tager meget lang tid at køre KillDisk. Hvor meget er det ca? Har 1 TB HD
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 17:14 #86
Hvis det er hele disken, tager det flere timer.
Men du kan jo også se, om forslaget fra #80 er nok. Prøv det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 17:19 #87
Mon ikke han mener, at OneKeyRecovery bør kunne klare at kopiere styresystemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2013 - 17:24 #88
Du skriver du har brugt Malwarebytes og har fjernet en masse med denne. Jeg har bedt om loggen fra den scanning i #49, men har ikke fået den.
Du åbner Malwarebytes og går ind under "logs" og kopierer loggen der blev dannet ved den scanning herind i tråden.
22. oktober 2013 - 17:31 #89
Enig med #88 !!!

Ref #77: Hvilken Browser / Internetprogram bruger du her ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2013 - 17:33 #90
Kunne måske frygte der står "ingen handling valgt" i loggen, og så har du nemlig ikke fjernet det den finder :-(
Avatar billede f-arn Guru
22. oktober 2013 - 17:41 #91
Der er ingen der aner hvad der sker på den PC, så geninstallation - med eller uden brug af Killdisk - er mildt sagt forhastet.

En HijackThis på en Windows 8 64 bit er meningsløs.
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 17:41 #92
Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.10.08.01

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16688
graverholt :: NG [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2013-10-09 (02-36-50).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 652653
Tid gået: 1 time(e), 38 minut(ter), 57 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 3
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> 2164 -> Bliver slettet ved genstart.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> 3084 -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\update_checker.exe (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> 5888 -> Bliver slettet ved genstart.

Hukommelses Moduler Inficeret: 1
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll (PUP.Optional.Protector) -> Bliver slettet ved genstart.

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 122
HKCR\CrossriderApp0041554.BHO (PUP.Optional.CrossRider.A) -> Ingen handling valgt.
HKCR\CrossriderApp0041554.Sandbox (PUP.Optional.CrossRider.A) -> Ingen handling valgt.
HKCR\CrossriderApp0041554.Sandbox.1 (PUP.Optional.CrossRider.A) -> Ingen handling valgt.
HKCR\AppID\DealPlyLive.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\BabylonToolbar (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\DataMngr_Toolbar (PUP.Optional.DataMngr.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\DealPlyLive (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\DEALPLY (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\Software\DataMngr (PUP.Optional.DataMngr.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\BI (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\Software\BabSolution\Updater (PUP.Optional.Babylon.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\Software\InstalledBrowserExtensions\Lyrics (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\SOMOTO\SDP (PUP.Optional.Somoto.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\BabylonToolbar (PUP.Optional.Babylon.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\DealPlyLive (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\DEALPLY (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\MINIBAR (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins\@tools.dpliveupdate.com/DealPlyLive Update;version=3 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins\@tools.dpliveupdate.com/DealPlyLive Update;version=9 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\dealplylivem (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\Software\a2zLyrics-1 (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\a2zLyrics-1 (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BitGuard (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\dealplylive (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\DEALPLYLIVE.EXE (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{9cf699ca-2174-4ed8-bec1-ba82095edce0} (PUP.DealPly) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{9CF699CA-2174-4ED8-BEC1-BA82095EDCE0} (PUP.DealPly) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{9CF699CA-2174-4ED8-BEC1-BA82095EDCE0} (PUP.DealPly) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{9CF699CA-2174-4ED8-BEC1-BA82095EDCE0} (PUP.DealPly) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{11111111-1111-1111-1111-110411151154} (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\TypeLib\{44444444-4444-4444-4444-440444154454} (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\Interface\{55555555-5555-5555-5555-550455155554} (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CrossriderApp0041554.BHO.1 (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110411151154} (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{11111111-1111-1111-1111-110411151154} (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{539F76FD-084E-4858-86D5-62F02F54AE86} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\TypeLib\{F13D3582-1359-4F8F-9A48-EF3AE9F5701C} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\Interface\{06E50566-0AB7-431C-841D-62794727DAF9} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{AA74D58F-ACD0-450D-A85E-6C04B171C044} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AA74D58F-ACD0-450D-A85E-6C04B171C044} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{AA74D58F-ACD0-450D-A85E-6C04B171C044} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AA74D58F-ACD0-450D-A85E-6C04B171C044} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\AppID\{35C1605E-438B-4D64-AAB1-8885F097A9B1} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\TypeLib\{35C1605E-438B-4D64-AAB1-8885F097A9B1} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\AppID\{80FABB17-63AF-4655-9F07-B6509EE37AF2} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{80FABB17-63AF-4655-9F07-B6509EE37AF2} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.OnDemandCOMClassSvc.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.OnDemandCOMClassSvc (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\AppID\{BDB69379-802F-4eaf-B541-F8DE92DD98DB} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\AppID\{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3} (PUP.Optional.Delta.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\AppID\{F48FC5B2-094A-44C7-B48C-289738C9582D} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{F48FC5B2-094A-44C7-B48C-289738C9582D} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3COMClassService.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3COMClassService (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{1AA60054-57D9-4F99-9A55-D0FBFBE7ECD3} (PUP.Optional.BrowseFox.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{1E0C9B2A-6447-452C-B012-2314A0C29412} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.OnDemandCOMClassMachineFallback.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.OnDemandCOMClassMachineFallback (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{291BCCC1-6890-484a-89D3-318C928DAC1B} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\esrv.BabylonESrvc.1 (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\esrv.BabylonESrvc (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{31AD400D-1B06-4E33-A59A-90C2C140CBA0} (PUP.Optional.QuickShare.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\IESmartBar.BHO (PUP.Optional.QuickShare.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{31AD400D-1B06-4E33-A59A-90C2C140CBA0} (PUP.Optional.QuickShare.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{31AD400D-1B06-4E33-A59A-90C2C140CBA0} (PUP.Optional.QuickShare.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{31AD400D-1B06-4E33-A59A-90C2C140CBA0} (PUP.Optional.QuickShare.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{34A8CEB6-89BB-49F1-B5E4-0D0D6C21F3B1} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CredentialDialogMachine.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CredentialDialogMachine (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{3A4DBD3A-98CC-41CE-AD21-352D42B6F754} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CoCreateAsync.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CoCreateAsync (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{4F8A50F6-69DE-4BE3-A33A-A1079B9AC0DB} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3WebMachineFallback.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3WebMachineFallback (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{501CB57A-D4E2-4855-96AD-EDB0A9083395} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CoreMachineClass.1 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CoreMachineClass (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{60EACC1A-33FA-443D-9846-17B28E2C9BDB} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{6FF2C4DD-77A4-4BB5-BA4C-B42DEFBF9137} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.ProcessLauncher.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.ProcessLauncher (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{83ABA270-8390-4CA6-AE48-FC089F55629E} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.OnDemandCOMClassMachine.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.OnDemandCOMClassMachine (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{8B218A5F-1A3D-4347-94EF-A79575EB8094} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{0D89DE71-3D99-4288-84DC-F18F1047A7D8} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{8C338DDB-19FC-4C1F-B74D-6931EE55F7A1} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{7F1796B2-BEC6-427B-B734-F9C75ED94A80} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLive.OneClickCtrl.9 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{7F1796B2-BEC6-427B-B734-F9C75ED94A80} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{7F1796B2-BEC6-427B-B734-F9C75ED94A80} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLive.Update3WebControl.3 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{8C338DDB-19FC-4C1F-B74D-6931EE55F7A1} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{8C338DDB-19FC-4C1F-B74D-6931EE55F7A1} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{9BDB5E09-4BBA-4422-8C2B-529B281C32B8} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{AAA38851-3CFF-475F-B5E0-720D3645E4A5} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{AAA38851-3CFF-475F-B5E0-720D3645E4A5} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{B8276A94-891D-453C-9FF3-715C042A2575} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\b (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{C536F080-57B7-46D6-8894-C647553F2889} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLive.OneClickProcessLauncherMachine.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLive.OneClickProcessLauncherMachine (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{C536F080-57B7-46D6-8894-C647553F2889} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{CA5D945F-E738-4D0B-A0B5-25AC51C64659} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CoreClass.1 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.CoreClass (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{F7698761-4ABA-45C2-A5BB-D2163922C725} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3WebSvc.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3WebSvc (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\CLSID\{FFCC53E6-2655-47FC-A89B-54E8D7F305D1} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3WebMachine.1.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\DealPlyLiveUpdate.Update3WebMachine (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\Typelib\{6E8BF012-2C85-4834-B10A-1B31AF173D70} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCR\Interface\{44C3C1DB-2127-433C-98EC-4C9412B5FC3A} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C} (PUP.Optional.OptimzerPro.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{8375D9C8-634F-4ECB-8CF5-C7416BA5D542} (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{15D2D75C-9CB2-4efd-BAD7-B9B4CB4BC693} (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AppsHat Mobile Apps (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\FilesFrog Update Checker (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Dealply (PUP.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\DealPly (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 8
HKCU\SOFTWARE\DealPly|Partner (PUP.Optional.DealPly.A) -> Data: cand -> Ingen handling valgt.
HKCU\Software\BI|ui_path_filesfrog (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Data: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\FilesFrog Update Checker -> Ingen handling valgt.
HKCU\Software\Somoto\SDP|affid (PUP.Optional.Somoto.A) -> Data: burn4free -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\DealPly|ChromeCrxPath (PUP.Optional.DealPly.A) -> Data: C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPly.crx -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\Minibar|NoDns (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Data: true -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|SDP (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Data: C:\Users\graverholt\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\update_checker.exe /auto  -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks|{539F76FD-084E-4858-86D5-62F02F54AE86} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Data:  -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks\{539F76FD-084E-4858-86D5-62F02F54AE86} (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Data:  -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 6
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main|Search Page (PUP.Optional.Snapdo) -> Dårlig: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoOCYB&dpid=SnapdoOCYB&co=DK&userid=9b9824ea-3e0f-4325-429a-4071dccd5876&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=01/10/2013) God: (http://www.google.com) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main|Start Page (PUP.Optional.Snapdo) -> Dårlig: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoOCYB&dpid=SnapdoOCYB&co=DK&userid=9b9824ea-3e0f-4325-429a-4071dccd5876&searchtype=hp&installDate=01/10/2013) God: (http://www.google.com) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main|Search Bar (PUP.Optional.Snapdo) -> Dårlig: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoOCYB&dpid=SnapdoOCYB&co=DK&userid=9b9824ea-3e0f-4325-429a-4071dccd5876&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=01/10/2013) God: (http://www.google.com) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search|Default_Search_URL (PUP.Optional.Snapdo) -> Dårlig: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoOCYB&dpid=SnapdoOCYB&co=DK&userid=9b9824ea-3e0f-4325-429a-4071dccd5876&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=01/10/2013) God: (http://www.google.com) -> Ingen handling valgt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search|SearchAssistant (PUP.Optional.Snapdo) -> Dårlig: (http://feed.snapdo.com/?publisher=SnapdoOCYB&dpid=SnapdoOCYB&co=DK&userid=9b9824ea-3e0f-4325-429a-4071dccd5876&searchtype=ds&q={searchTerms}&installDate=01/10/2013) God: (http://www.google.com) -> Ingen handling valgt.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows|AppInit_DLLs (PUP.Optional.Protector) -> Dårlig: (c:\progra~3\bitguard\261694~1.246\{c16c1~1\bitguard.dll) God: () -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.

Inficerede Mapper: 53
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango-ui (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\minibar (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\icons (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\plugins (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\minibar (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\DealPlyLive (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\DealPlyLive\Update (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\DealPlyLive\Update\Log (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Dealply (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\CrashReports (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0 (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\Download (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\Install (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\Offline (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\Offline\{914BEC9A-B145-4EE1-B6C9-8507AC5E90FA} (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\3B621F89028749D88721DA170E71AB4C (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\8F862A535FDC41DFAEB40162133EDED3 (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\B905C63DB891405E883CB00B28ED56D4 (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\F7A172B321114C7DA94C4B82AD9DE1A9 (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\DealPlyLive (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\DealPlyLive\CrashReports (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246 (PUP.Optional.BitGuard.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8} (PUP.Optional.BitGuard.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\FilesFrog Update Checker (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FilesFrog Update Checker (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1 (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPly (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Babylon (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DealPly (PUP.OPtional.Dealply.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\Documents\Optimizer Pro (PUP.Optional.OptimizerPro.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\icons (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 315
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_kango.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_menu.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_messaging.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_pageutils.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_popup.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_toolbar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_toolbar_customfixes.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\includes\content_userscript.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\browser.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\console.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\event_listener.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\initialize.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\io.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\jsonstorage.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\kango.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\lang.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\messaging.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\userscript_engine.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango\xhr.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango-ui\button.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango-ui\toolbar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\kango-ui\ui.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\minibar\actions.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\minibar\cachedxhr.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\minibar\config.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\minibar\macros.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\minibar\minibar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome.manifest (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\install.rdf (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\content.xul (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\extension_info.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\initial_config.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\main.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\icons\icon128.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\icons\icon19.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\icons\icon32.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\icons\icon48.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\browser.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\console.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\event_listener.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\initialize.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\io.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\jsonstorage.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\kango.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\lang.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\messaging.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\storage.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\uninstall_observer.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\userscript_engine.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango\xhr.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\button.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\popup.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\popup_window.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\popup_window.xul (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\toolbar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\toolbar_stub.html (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\ui.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\bottom-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\bottom-middle.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\bottom-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\middle-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\middle-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\style.css (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\tail-bottom.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\tail-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\tail-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\tail-top.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\top-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\top-middle.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\kango-ui\theme\bubble\top-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\actions.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\cachedxhr.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\config.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\homepage_helper.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\macros.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\minibar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\search_helper.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\search_hook.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\chrome\content\minibar\tabpage_helper.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox\plugins\npMinibarPlugin.dll (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\initial_config.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\config.xml (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\extension_info.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\main.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons\icon128.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons\icon16.ico (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons\icon19.ico (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons\icon19.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons\icon32.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\icons\icon48.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\browser.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\console.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\event_listener.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\initialize.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\io.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\json.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\jsonstorage.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\kango.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\lang.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\md5.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\messaging.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\storage.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\userscript_engine.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\utils.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango\xhr.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\commandbar_button.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\toolbar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\toolbar_stub.html (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\ui.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\bottom-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\bottom-middle.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\bottom-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\middle-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\middle-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\tail-bottom.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\tail-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\tail-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\tail-top.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\top-left.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\top-middle.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\kango-ui\theme\bubble\top-right.png (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\minibar\actions.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\minibar\cachedxhr.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\minibar\config.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\minibar\macros.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\minibar\minibar.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Windows\Tasks\a2zLyrics-1-codedownloader.job (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Windows\Tasks\a2zLyrics-1-enabler.job (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Windows\Tasks\a2zLyrics-1-firefoxinstaller.job (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Windows\Tasks\a2zLyrics-1-updater.job (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Windows\Tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineCore.job (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Windows\Tasks\DealPlyLiveUpdateTaskMachineUA.job (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\DealPlyLive\Update\Log\DealPlyLive.log (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\config.dat (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\STTL.DAT (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\TTL.DAT (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\DealPlyLiveHelper.msi (PUP.Optional.DealPly.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\8F862A535FDC41DFAEB40162133EDED3\dp.exe (PUP.Optional.OpenCandy) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.settings (PUP.Optional.BitGuard.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FilesFrog Update Checker\Check for Updates.lnk (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FilesFrog Update Checker\Uninstall.lnk (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\41554.xpi (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-buttonutil.dll (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-buttonutil64.dll (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-helper.exe (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1.ico (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\background.html (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\Installer.log (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\Uninstall.exe (PUP.Optional.A2ZLyrics.A) -> Ingen handling valgt.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.exe (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\BitGuard.dll (PUP.Optional.Protector) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\update_checker.exe (PUP.Optional.FilesFrog.A) -> Bliver slettet ved genstart.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\DealPlyLive.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyIE.dll (PUP.DealPly) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-bho.dll (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-bho64.dll (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\Minibar\Minibar.dll (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\BabylonToolbar\BabylonToolbar\1.8.24.6\BabylonToolbarsrv.exe (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\psmachine.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\BabylonToolbar\BabylonToolbar\1.8.24.6\BabylonToolbarEng.dll (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-bg.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-buttonutil.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-buttonutil64.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-codedownloader.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-enabler.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-firefoxinstaller.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\a2zLyrics-1-updater.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\a2zLyrics-1\utils.exe (PUP.Optional.Lyrics.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyUpdate.exe (PUP.Optional.Dealply) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyUpdateRun.exe (PUP.Optional.Dealply) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyUpdateVer.exe (PUP.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\DealPlyLive.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\DealPlyLiveBroker.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\DealPlyLiveHandler.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\DealPlyLiveOnDemand.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdate.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_am.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ar.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_bg.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_bn.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ca.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_cs.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_da.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_de.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_el.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_en-GB.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_en.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_es-419.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_es.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_et.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_fa.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_fi.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_fil.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_fr.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_gu.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_hi.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_hr.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_hu.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_id.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_is.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_it.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_iw.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ja.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_kn.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ko.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_lt.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_lv.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ml.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_mr.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ms.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_nl.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_no.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_pl.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_pt-BR.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_pt-PT.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ro.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ru.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_sk.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_sl.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_sr.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_sv.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_sw.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ta.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_te.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_th.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_tr.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_uk.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_ur.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_vi.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_zh-CN.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\goopdateres_zh-TW.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPlyLive\Update\1.3.23.0\psuser.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\BitGuard\2.6.1694.246\{c16c1ccb-1111-4e5c-a2f3-533ad2fec8e8}\uninstall.exe (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\ProgramData\DSearchLink\DSearchLink.exe (PUP.Optional.Delta.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\AppsHat Mobile Apps\Uninstall.exe (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Bundled software uninstaller\biclient.exe (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\uninstall.exe (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\40X27TD7\pack[1].7z (PUP.Optional.PerformerSoft.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\J0BTR3SB\minibar-core[1].exe (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\JH7RT6ZG\Setup[1].exe (PUP.Optional.LuckyLeap.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\appshat-distribution.exe (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\BabylonTB.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\OptimizerPro.exe (PUP.Optional.OptimizerPro.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\UpdateCheckerSetup.exe (PUP.Optional.Somoto.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\w3PV9D3v.exe.part (PUP.Optional.Somoto) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\BabMaint.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\BExternal.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\ccp.exe (PUP.Optional.Conduit.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\CrxInstaller.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\DSearchLink.exe (PUP.Optional.Delta.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\MntrDLLInstall.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\MyDeltaTB.exe (PUP.Optional.Delta) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\16CF26E4-BAB0-7891-B891-B780FB10A958\Latest\Setup.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\BabMaint.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\BExternal.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\ccp.exe (PUP.Optional.Conduit.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\CrxInstaller.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\MntrDLLInstall.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\MyBabylonTB.exe (PUP.Optional.BabylonToolBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\3CDA3BEF-BAB0-7891-ABA8-89D376FE93E4\Latest\Setup.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\BabMaint.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\BExternal.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\ccp.exe (PUP.Optional.Conduit.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\CrxInstaller.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\DSearchLink.exe (PUP.Optional.Delta.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\MntrDLLInstall.dll (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\MyDeltaTB.exe (PUP.Optional.Delta) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\94AE7197-BAB0-7891-BA00-263A674A207E\Latest\Setup.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\bus152\CrxUpdater_d.exe (PUP.Optional.CRX.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\bus245F\CrxUpdater_d.exe (PUP.Optional.CRX.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Temp\bus8915\CrxUpdater_d.exe (PUP.Optional.CRX.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\BabSolution\Shared\BabMaint.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Dealply\UpdateProc\UpdateTask.exe (PUP.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\3B621F89028749D88721DA170E71AB4C\DeltaTB.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\B905C63DB891405E883CB00B28ED56D4\DeltaTB.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\OpenCandy\F7A172B321114C7DA94C4B82AD9DE1A9\Installer.exe (PUP.Optional.SnapDo.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\Downloads\burn4free_setup.exe (PUP.Optional.Somoto) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\Downloads\rcpsetup3_dcomnew_util_728_dcomnew_util_728.exe (PUP.Optional.RegCleanerPro) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPly.crx (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPly.xpi (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyIE64.dll (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\DealPlyUpdate.log (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\icon.ico (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\DealPly\uninst.exe (PUP.Optional.DealPly.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Babylon\log_file.txt (PUP.Optional.Babylon.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DealPly\Uninstall DealPly.lnk (PUP.OPtional.Dealply.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DealPly\DealPly Help.url (PUP.OPtional.Dealply.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DealPly\DealPly.url (PUP.OPtional.Dealply.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\Documents\Optimizer Pro\CookiesException.txt (PUP.Optional.OptimizerPro.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\minibar.crx (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome.pem (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome_installer.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\common.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\firefox_installer.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\ie_installer.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\minibar.xpi (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\SettingsHelper.exe (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\Uninstall.exe (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\background.html (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\cached_http_request.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\extension_info.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\main.js (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\manifest.json (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\MinibarPlugin.dll (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\popup.html (PUP.Optional.MiniBar.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\graverholt\AppData\Local\Minibar\chrome\popup.j
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. oktober 2013 - 17:43 #93
89: Har prøvet medbåde FF og IE
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 18:09 #94
Få du i det hele taget sat flueben ud fra alt ? Prøv at følg denne vejledning fra IT Aktikler. Der er noget der blev/bliver slettet ved genstart, men det virker også som om der er noget du ikke har sat flueben ud fra.
http://www.it-artikler.dk/2011/05/31/hjlp-til-at-fjerne-virus-spyware-malware/

Hvis du vil indlæse styresystemet og hvis det er en Lenovo så brug OneKey Recovery til at genindlæse styresystemet fra recovery. Er der en knap på computeren ( en fysisk knap på tasteturet ) eller en skrivebords genvej ( se billed ). Eller kan kanppen findes i startmenu.
http://i.imgur.com/uFms64y.png

Hvordan køre din computer nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2013 - 19:07 #95
Der er som jeg frygtede en masse linjer, hvor der står "ingen handling valgt" så derfor er disse punkter ikke fjernet.

Kør en ny scanning mad Malwarebytes i opdateret stand, og husk at fjerne det hele før du lukker programmet ned.
Send loggen herind når den har kørt og du har fjernet det hele
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 20:23 #96
#91."Der er ingen der aner hvad der sker på den PC, så geninstallation - med eller uden brug af Killdisk - er mildt sagt forhastet."
Jo det ved vi da i høj grad. Den PC er tatalt sovset ind i malware.
Spørgsmålet er stillet d. 19 og nu er det den 22. 3 dage med 95 indlæg uden at spørger er kommet videre. Så forhastet???
Spørger kunne forlængst have sin PC kørende uden problemer med malware med en ny installation. Kritik af andre kan være udmærket, men et kontruktiv foreslag til løsning af problemet, vil være mere frugtbart.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2013 - 20:41 #97
#96 Enig!
Avatar billede f-arn Guru
22. oktober 2013 - 21:42 #98
@H339

Føreløig har jeg kun set PUPs, og en Browser Hijacker (#77), og det synes jeg er for lidt at føreslå en geninstallering på.

Om der ligger et Rootkit bagved ved jeg ikke, for det er der ingen der har prøvet at checke.

Før jeg ville mene man skulle geninstallere, ville jeg vide hvad det var for malware vi havde med at gøre.

Igen - jeg har kun set relativt uskyldige ting, der burde kunne fjernes hvis man ikke kun prøvede med MBAM og Adwcleaner, superantispyware og HijackThis.

FRST, OTL og lignende, er jo helt åbenlyse til at starte med.

Objekter skannet: 652653
File items scanned        : 95838

Selv hvis man lægger de to tal sammen, er det altså meget langt fra "alle filer" på en Windows 8 !
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 21:50 #99
@ZeBa, jeg har desværre ikke set dit indlæg #84 før nu. Men ja det er fint at køre Killdisk fre en USB. Og nej jeg oplever ingen forsinkelse, men desværre får jeg ikke alle mails om spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2013 - 22:12 #100
@ZeBa Jeg kan forstå du kører med windows 8, og så kan en Recovery på kun  584 Mb næppe være rigtig. Du skal sikre dig, at du har den rigtige Recovery før du eventuelt sletter windows, så du ikke ender med en tom disk.
23. oktober 2013 - 08:23 #101
Yffer Pyffer

Lad os nu få en MalwareBytes LOG med ALT slettet !!!

---

Ref #77: Hvilken Browser / Internetprogram bruger du her ?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 10:54 #102
Og en ting mere. Det fremgår ikke om AVG scanner for Rootkits. Det gør Avast antivirus. Så måske er det værd at prøve Avast?
http://www.avast.com/da-dk/index
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 11:52 #103
#102 ikke i gratis udgaven af AVG ( stadigvæk ).
All paid versions of AVG include the Anti-Rootkit component for detecting
http://www.avg.com/ww-en/faq.num-2354
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 12:03 #104
Ok så må det være en fordel ar skifte til Avast http://peecee.dk/upload/view/424193
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 12:48 #105
#94: Ja,der er en speciel recovery knap.
#96: Jeg forstår ikke, hvorfor du mener, at det er forkert af mig at følge de råd, jeg får herinde - og det er mange. Jeg har absolut ingen forudsætninger for at vide, hvem af eksperterne herinde der er mest ekspert.
Og mon ikke de fleste vil lytte taknemmelig til alle forslag til, hvordan man kan rense sin maskine uden at skulle igennem alt det besvær, der er med en geninstallering, incl. timevis af kopiering først den ene vej og så den anden vej.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 12:51 #106
#94: Flueben hvor? Kigger på artiklen, når jeg kommer hjem.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 13:21 #107
@Zeba Du skriver:"#96: Jeg forstår ikke, hvorfor du mener, at det er forkert af mig at følge de råd, jeg får herinde..."

Hvor får du dog det vås fra??? Det skriver jeg ingen steder, og det kunne heller ikke falde mig ind.

"..Og mon ikke de fleste vil lytte taknemmelig til alle forslag til, hvordan man kan rense sin maskine uden at skulle igennem alt det besvær, der er med en geninstallering, incl. timevis af kopiering først den ene vej og så den anden vej. "

Alt det besvær med en geninstallering? Nu har dette spørgsmål kørt siden d. 19 og med 106 indlæg uden at du er kommet videre. Det havde da været meget hurtigere og nemmere med en geninstallation.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 13:29 #108
Ps. Når du nu lytter taknemmelig til alle forslag, hvorfor ignorerer du så #95 og #101 angående Malwarebyte?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 13:38 #109
#339: Det ville være dejligt, hvis du læste mine indlæg inden du kommenter dem. Jeg beklager meget, at jeg også har andre ting, jeg er nødt til at ordne ind imellem.
Og skulle du og jeg ikke undlade at kommunikere mere?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2013 - 14:14 #110
@Zeba
:"skulle du og jeg ikke undlade at kommunikere mere?"
Jo det kan jeg kun være enig i. Det er ikke muligt at hjælpe dig, når du ikke følger de råd du får (Malwarebyte oa.)Men åbenbart bare bliver fornærmet over, at din manglende respons påpeges. Du har andre gøremål javist, men den første opfordring til at sende en logfil fra Malwarebyte kom allerede for 3 dage siden #49, og er blevet gentaget to gange siden.  Hvis du har så travlt skulle du nok have ventet med dit spørgsmål, til du har bedre tid. Så jeg dropper overvågning af spørgsmålet.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 16:02 #111
101: Jeg mener, jeg har lagt 2 logfiler ind, men her kommer en mere

Malwarebytes Anti-Malware (PRO) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.10.21.05

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
graverholt :: NG [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2013-10-23 (04-41-19).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 579315
Tid gået: 1 time(e), 56 minut(ter), 36 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 1
C:\Users\graverholt\Downloads\rcpsetup_dcomnewupdr728_dcomnewupdr728.exe (PUP.Optional.RegCleanerPro) -> Ingen handling valgt.

(færdig)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 16:09 #112
Nå den log her så noget bedre ud end de andre. Men hvorfor vælger du ikke at slette RegClean Pro, når vi siger det er et skod pprogram?
Kan Malwarebytes ikke slette den, hvis du tjekker det af?
Vil tror du kan nøjes med en hurtig scan, for at få den frem igen. Hvordan kører pc når den har fjernet det hele?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 16:15 #113
#112: Jeg mener, jeg har slette den, den optræder i hvert fald ikke i "Slet programmer".
Kan Malware slette hvad?
En hurtig scan med MWB? Og slette hvad?
En hurtig scan med MWB?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 16:23 #114
Du skal prøve at slette denne her spom ligger i den log du har lagt
Inficerede Filer: 1
C:\Users\graverholt\Downloads\rcpsetup_dcomnewupdr728_dcomnewupdr728.exe (PUP.Optional.RegCleanerPro) -> Ingen handling valgt.
Den burde poppe op, hvis du vælger en "hurtig scan" i stedet for fuld scan.
Marker den og vælg "fjern det valgte"
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 16:24 #115
Her log fra en hurtigscanning med MWB

Malwarebytes Anti-Malware (PRO) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.10.23.05

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
graverholt :: NG [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2013-10-23 (07-16-02).txt

Skanningstype: Hurtig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 226189
Tid gået: 6 minut(ter), 49 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 1
C:\Users\graverholt\Downloads\rcpsetup_dcomnewupdr728_dcomnewupdr728.exe (PUP.Optional.RegCleanerPro) -> Ingen handling valgt.

(færdig)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 16:29 #116
Ny log hvor du FJERNER det den finder
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 16:34 #117
Hvordan kører din computer når du har fjernet det hele?
Er der stadig problemer?

Hvis der er, skulle vi spørge f-arn, om han ville tjekke din pc med de programmer han plejer at bruge?
Se #98
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 16:45 #118
Kørte MWB igen og den fandt 1 inficeret. Og denne gang bad den mig genstarte, og så var der intet. Kørte en hurtig scanning, og den fandt intet, se herunder.
Prøver om lidt at se, hvordan den ellers opfører sig.

Malwarebytes Anti-Malware (PRO) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.10.23.05

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
graverholt :: NG [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2013-10-23 (07-34-20).txt

Skanningstype: Hurtig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 225680
Tid gået: 6 minut(ter), 3 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 16:46 #119
I øvrigt er jeg flere gange blevet koblet af mit modem, og det er også sket efter den sidste scanning.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 17:01 #120
Jeg ser fortsat idiotiske reklamer og advarsler om, at min pc er ved ar bryde sammen, og at HD er for lille, samt spm. om, hvorvidt jeg vil bo og arbejde i USA. Desuden er der par gange blevet møbleret helt rundt på en hjemmeside.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 17:06 #121
Har du prøvet at sætte en adblocker på din browser?
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 17:26 #122
Ja, det hjælper ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 17:34 #123
Ok.
Håber f-arn tager over her, og tjekker din pc.
Jeg har ikke mere at komme med.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 18:39 #124
Men tak fordi du forsøgte
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 19:05 #125
Velbekomme.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 19:10 #126
Har lige et spørgsmål
Er det alle browsere du har dette problem i?
23. oktober 2013 - 19:58 #127
JEG har spurgt et par gange:

Hvilken Browser / Internet program bruger du ?

Hvilken STARTSIDE(EER) er der valgt der ???
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 20:06 #128
Han skriver her http://www.eksperten.dk/spm/987052#reply_8093984
Firefox og Windows 8. Startside er dog ikke oplyst
Der er tilsyneladende ikke noget i vejen med IE??
Gad vide om en total fjernelse af FF evt med Revo, og derefter en geninstallering klare problemet?
H339 var inde på det i en intern mail til mig, men fik ikke tjekket tråden igennem.
Windows 8 og Revo kan kun køre i pro udgaven, men den skulle kunne hentes på en prøveversion, hvis vi skulle prøve dette.
Hvad tror du Karise Larry?
Kan der hænge noget på browseren som de forskellige scannere ikke fanger?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2013 - 20:09 #129
Der er en free trial her til revo pro:
http://www.revouninstaller.com/
23. oktober 2013 - 20:52 #130
Bør checke hvilke(n) STARTSIDE som FF er sat op til ?

Men ellers brug IE !!! (Som selvfølgelig er opdateret ?)
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 23:23 #131
#127: Det har svaret: IE og FF.
Som startside bruger jeg en htlm på min hd, som indeholder en masse links.
IE har tidligere givet problemer, men ikke mere, FF har givet problemer hele tiden.
Avatar billede ZeBa Ekspert
23. oktober 2013 - 23:50 #132
#129: Mener du, at jeg skal afinstallere FF?
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. oktober 2013 - 01:38 #133
Men ellers brug IE !!! (Som selvfølgelig er opdateret ?)

Det ved jeg ikke om den er, for jeg aner ikke, hvor man gør det - selv om jeg for nogen tid søgte efter opdateringer - opgav det.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2013 - 16:07 #134
#132 Jeg ville selv have forsøgt det ja, for at tjekke om det løser problemet. Jeg har ikke andre værktøjer at tilbyde for at tjekke hvad der er galt.
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. oktober 2013 - 23:38 #135
Glad for at jeg ikke lyttede til H339, men til de andre mere besindiges råd: Efter at har afinstalleret FF og geninstalleret den, er der IKKE FLERE FLERE PROBLEMER - i hvert fald ikke indtil videre. Men jeg var ude for en mærkelig oplevelse. Da jeg stadig kørte med den oprindelig version af FF, prøvede jeg at kopiere fra adresselinien og paste dem over i IE's adresselinie - og så blev jeg sendt tilbage til FF! Så prøvede jeg at gøre det via Word, og så blev jeg sendt fra IE og tilbage til Word!
Men eller ser det ud til at virke - så TUSIND tak til alle dem, er bidrog - og hvem vil have points.
Men lige et par spm: Er det bedste så fremover at bruge MWB, AVG2014 og AdwareRemove samt CCleaner og SuperAntiSpyware - eller hvad?
Og så forstod jeg det sådan, at en ikke mente, at jeg bør bruge "I hate this key" (som deaktiverer CapsLock og Insert)?
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. oktober 2013 - 23:41 #136
Glemte lige en ting: Hidtil har jeg kun sat MWB til at scanne C: og D:, men i går scannede jeg også E:. Kan det have noget med det at gøre?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 12:42 #137
@ZeBa
Jeg fik lyst til at se, hvad der skete i dette spørgsmål, og ser så, til min forbavselse, at du i #35 tillader dig at svine mig til.

"Glad for at jeg ikke lyttede til H339, men til de andre mere besindiges råd:"

På baggrund af, at jeg har brugt meget tid, og tålmodighed, på at hjælpe dig, finder jeg, at det er groft tarveligt. Men det siger nok mere om din karakter end om mine indlæg.

Og så lige for en ordens skyld, som 220661 skriver i #128 er ideen med at slette Firefox med Revo uninstaller faktisk min. Her er hvad jeg skrev til ham:
"H339
Skrevet: 23. oktober 2013 kl. 18.15

Jeg kommer til at tænke på, at toolbars som ASK skriver sig selv ind i browserne,
så selv om man afinstallerer ASK, så ligger informationerne stadig i browserne.
Det er jo sandsynligt, at malware også skriver data ind, som ligger der permanent
selv om Malwarebyte og andre sletter malwaren? I så fald, hjvis man har problemer
på f.eks. Firefox, var det måske værd helt at total afinstallere den med Revo, og så geninstallere?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2013 - 13:06 #138
#137 Ja det er helt korrekt vi havde den dialog over intern mail, og det skrev jeg faktisk også i indlæg #128 (hvis du nu havde læst det hele igennem)

Så det er jo H339 der har løst det sidste problem for dig ZeBa.
Tænk lige over den igen.

Det er ikke os der bestemmer hvem der skal have point. Den vurdering tager du selv, med den hjælp du har modtaget.
Du beder blot om svar fra disse og accepterer alle svar.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 13:20 #139
Tak for opbakning til 220661:)
Avatar billede f-arn Guru
25. oktober 2013 - 13:26 #140
@H339

På baggrund af, at jeg har brugt meget tid, og tålmodighed, på at hjælpe dig, finder jeg, at det er groft tarveligt. Men det siger nok mere om din karakter end om mine indlæg.

Som du måske vil bemærke, forsvandt jeg fra tråden samtidig med dig.

Det skyldes at jeg, bortset fra mit første indlæg, kun var i tråden, for at forhindre forhastede beslutninger på et utilstrækkeligt grundlag.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 13:53 #141
#140
Det er din bedømmelse ja, og det er da helt i orden. Men det modsiger jo ikke, at jeg har brugt meget tid og tålmodighed på at hjælpe spørger, ud fra min opfattelse af den bedste løsning.
Mit forslag om en geninstallation kunne ikke accepteres ok, men hvorfor svine mig til???
Du skriver, at du kun var i tråden  for at forhindre forhastede beslutninger på et utilstrækkeligt grundlag. Hvorfor blev du ikke i tråden og løste problemet?
Spørgsmålet er stillet d. 19, var mit forslag blevet fulgt, var den computer kommet op at køre for flere dage siden.
Og hvis 220661 ikke havde viderebragt min ide med sletning af FF med Revo, havde spørger stadig siddet med sit malware problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2013 - 18:13 #142
#139 Det manglede bare.

#141 Han gad sikkert ikke at tage kampen op. Han ville hellere fortælle os hvordan det bør gøres (#98).
Jeg kan sagtes overleve sådan en melding, men det er en tarvelig måde at behandle spørger på :-(
Sidder man inde med viden der måske kan løse et problem bør man hjælpe fuldt ud, eller holde sig helt væk.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 18:52 #143
#142
Jeg er helt enig i, at har man den fornødne viden, i det spørgsmål man deltager i, er det tarveligt ikke at videregive den til spørger. Men faktum er nok, at det havde denne bruger ikke. Han må nøjes med at kritisere andre, og det er jo også så meget nemmere.
Avatar billede f-arn Guru
25. oktober 2013 - 19:18 #144
Hvis dette havde været et lukket forum, hvor kun spørger og hjælper måtte svare - havde jeg via logs vidst hvilken Malware vi havde at gøre med her.

Og hele denne tråd er, et godt eksempel på hvorfor jeg kun sjældent bruger tid på rensning i et åbent forum.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2013 - 19:49 #145
#144 Det er da muligt du havde det. Men det er ikke en undskylning for ikke at hjælpe en spørger, når du har budt ind.

Havde du skrevet direkte til spørger at du havde løsningn på problemet her, så vil jeg da tro du havde fået fuldt albuerum til at udføre det du kan.
Jeg havde 100% lagt mig i baggrunden, når du først havde startet.
Og jeg tror heller ikke de andre der deltog i tråden ville have gjort det. Hvem ved, vii kunne måske enddog have lært noget af processen, ved at se på hvad du gjorde.
Så jeg synes det er en dårlig undskyldning du kommer med der.
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. oktober 2013 - 20:00 #146
#137: Jeg beklager at jeg ikke har krediterer dig for dine råd, 135 indlæg er mange at forholde sig til.
Men jeg kan ikke se, at jeg har svinet dig til.
Jeg har bedt om svar fra dem, der vil have del i de 30 (! - havde nok tilbudt mere, hvis jeg havde forudset, hvor meget det ville fylde), og da jeg ikke kan få det, vil jeg bede om svar fra følgende:
220661
H339
f-arn
karise_larry
Og endnu engang tak for hjælpen.
26. oktober 2013 - 21:57 #147
Ping...

(Deles med andre ...)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 07:28 #148
Også et svar herfra
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 08:41 #149
#146 Velbekomme.
Du behøver ikke at tænke på at det har fyldt så meget.
Det vigtigste her er at din pc kører ordentligt igen ;-)

Til orientering vil jeg dog lige sige, så du ved det, at man maks kan tildele 200 point til et spørgsmål.
Indser man at der er lagt for lidt point i spørgsmålet kan man ved tråds afslutning oprette et point spørgsmål og bede om svar her til hjælperne.
Det samlede antal point må bare ikke overskride 200 for de to tråde.Det vil så sige at i dit tilfælde kan man max. oprette et point spørgsmål på 170 point.
I det nye spørgsmål henviser man til gammel tråd, og i gammel tråd henvises til det nye point spørgsmål.
Avatar billede ZeBa Ekspert
27. oktober 2013 - 18:38 #150
Det gør jeg.
Men nu er den gal igen. Opretter et nyt spm. om det
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. oktober 2013 - 15:19 #151
Nu har jeg kørt Lenovos recovery. Derefter brugt jeg killdisk til at slette en usb nøgle. Så gik jeg i gang med C-drevet. Det scannede fint, men da jeg ville i gange med at rense, var både swipe og den anden inaktive.
Så satsede jeg på. at recovery kunne klare det og kopierede og geninstallerede. Gik på nette for at hente AVG mv. - og i løbet af 3 minutter begyndte de åndssvage reklamer at komme.
Er den eneste løsning at købe en ny pc?
29. oktober 2013 - 05:50 #152
HVOR præcist henter du denne AVG ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. oktober 2013 - 12:33 #153
Det kan jeg ikke huske nu. Jeg har tidligere fået at vide - her eller andetsteds - at jeg skal passe på at hente det et "ufarligt" sted, men hvordan kan man vide det?
I øvrigt begynder jeg at tro, at maskinen er ren nu.
29. oktober 2013 - 19:26 #154
...I øvrigt begynder jeg at tro, at maskinen er ren nu. ... - man skal ikke 'tro', man skal vide ;-)
29. oktober 2013 - 19:27 #155
Hvilket AKTIVT ANTIvirus / Sikkerhedsprogram har du så NU ???

Og HAR du 100% gennemført WindowsUpdate ?
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2013 - 02:44 #156
Når man ikke kan vide, er det næstbedste vel at tro :)
Jeg bruger AVG 2914
Jeg aner ikke, om Windows er opdateret. Da jeg kiggede på windows.com og søgte på opdatering, stod der bl.a.
"Åbn Windows Update ved at klikke på knappen StartBillede af knappen Start, klikke på Alle programmer og derefter klikke på Windows Update.".
Men der findes ikke noget, der hedder "Alle programmer".
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2013 - 02:51 #157
Og når jeg i søgefeltet skriver alle programmer, så får jeg at vide, at det ikke kan findes. Det ville også have været første gang, at den kan finde noget som helst
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2013 - 02:59 #158
På micr hjemmeside står der:
Træng ind fra højre side af skærmbilledet og tryk så på Søg.
     Hvis du anvender en mus, skal du pege på skærmens nedre, højre hjørne og herefter klikke på Søg.
 Indtast Windows Update i søgefeltet, tryk eller klik på Indstillinger, og tryk eller klik så på Installer valgfrie opdateringer.

Når jeg skriver Windows Update får jeg at vide, at det ikke findes
Avatar billede vejmand Juniormester
30. oktober 2013 - 03:17 #159
Hvis det er Windows 8.1 står der:

Sådan søger du efter opdateringer

1.
Åbn Windows Update ved at stryge ind fra højre side af skærmen (eller hvis du bruger en mus, skal du pege på nederste højre hjørne af skærmen og flytte musemarkøren op), trykke eller klikke på Indstil, trykke eller klikke på Skift pc-indstillinger og derefter trykke eller klikke på Opdatering og genoprettelse.

2.
Tryk eller klik på Undersøg nu, og vent, mens Windows Update søger efter de nyeste opdateringer til din pc.

3.
Tryk eller klik på Installer opdateringer, hvis der bliver fundet opdateringer.

Læs og acceptér licensvilkårene, og tryk eller klik derefter på Udfør, hvis det kræves efter opdateringen.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/windows-update-faq
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2013 - 03:27 #160
Der står kun "Windows update" og når jeg klikker på den, står der omgående "Genstart for at færdiggøre opdateringen" - og kan det passe, at den kan opdatere på et kvart sekund?
Avatar billede ZeBa Ekspert
30. oktober 2013 - 03:28 #161
Glemte at sige, at jeg har 8, ikke 8.1
30. oktober 2013 - 05:50 #162
Ref #160 - Du bør / skal normalt genstart PC'en ...

Derefter WindowsUpdate igen ... for efterfølgende FLERE opdateringer fra WindowsUpdate ...

---

PS: Mht denne WIN8 - "elsker" du disse "fliser" ? Eller 'savner' du [Skrivebord],[Startmenu], ... som i XP, Vista, WIN7 ?

www.eksperten.dk/guide/1552
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2013 - 09:45 #163
Windows opdate i windows 8
http://i.imgur.com/ambPjYd.png

og kan det passe, at den kan opdatere på et kvart sekund?
NEJ
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. oktober 2013 - 15:52 #164
Tak for det.
Da jeg kom ind, stor der, at automatisk opdatering er slået til - og at der er en vigtig opdatering. Hvorfor f..... har den så ikke selv hentet den?