Avatar billede imparatortr Nybegynder
15. oktober 2013 - 08:21 Der er 4 kommentarer

Microsoft Surface Pro

Hej Eksperten

Jeg arbejder på epilepsihospital som datatekniker. Vi har overvejet at købe nogle Surface pro. Men er der nogle af jer der ved om vi kan installere office pakken på den helt almindeligt. Vi har en licensaftale med microsoft. kan det lade sig gøre? eller skal man ud og investere i nyt office pakke?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede imparatortr Nybegynder
15. oktober 2013 - 08:21 #1
Retter lige licens aftale til Microsoft Select aftale :)
Avatar billede chalde Seniormester
15. oktober 2013 - 08:24 #2
Surface Pro er til forskel fra Surface (RT) en "almindelig" maskine (blot i en anden form faktor). Du vil kunne installere på den, som var den enhver anden Windows 8 maskine.

Vær opmærksom på, at Surface Pro 2 er annonceret, hvor der er foretaget en lang række ændringer i forhold til den første (herunder markant bedre batteritid).
Avatar billede imparatortr Nybegynder
15. oktober 2013 - 08:46 #3
Mange tak for info. Ved du hvornår den kommer frem? læg en svar så jeg kan give dig point
Avatar billede chalde Seniormester
15. oktober 2013 - 12:05 #4
Hvis man forsøger at preorder, så står der 21.okt.
http://www.microsoft.com/surface/da-dk/pre-order#scroll-1

Bare behold point.