Avatar billede dosdesign Juniormester
14. oktober 2013 - 22:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

iGoogle lukker - alternativ i explore

hejsa - iGoogle lukker 1 november, øvøvøv - kender nogen bedste alternativ til Explorer, vil ikke til at installere andre browsere, som jeg har læst man evt kan (chrome mener jeg) - men jeg plejer at have tv2, dr, bt, Ekstrabladet's nyheder (3 linier) vejret for min by på forsiden når jeg går på nettet via iGoogle - hvad er det bedste og nærmeste man kommer iGoogle - send gerne link til det i mener og hvad man gør !
Avatar billede chalde Seniormester
15. oktober 2013 - 07:46 #1
Avatar billede dosdesign Juniormester
21. oktober 2013 - 23:33 #2
TAK men de forslag de linker til på den side du linker til, er alle på engelsk og det jeg gerne vil have er danske nyheder (BT TV2 EB DR DMI GOOGLE m.m) på min internet forside og vil beholde Explorer og har windows7 - har nogen forslag/løsning til dette
Avatar billede chalde Seniormester
22. oktober 2013 - 08:05 #3
Jeg går ud fra at du ikke har prøvet dem igennem.
Her igHome som der linkes til:
http://peecee.dk/upload/view/424128/full
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. oktober 2013 - 14:18 #4
Ok tak - læg svar
Avatar billede chalde Seniormester
23. oktober 2013 - 14:25 #5
Bare behold point :)
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. oktober 2013 - 14:31 #6
tak
Avatar billede EdwinGrimsley Nybegynder
30. oktober 2013 - 13:38 #7
Jeg har brugt iGoogle siden 2005, og jeg elsker ham med alle funktioner.

Jeg er meget vred over, at de tager det væk. Google personale er ikke klar over, hvad brugerne ønsker, og sandsynligvis er ligeglad alligevel.

Endelig har jeg valgt http://www.startme.com/ samme funktion som iGoogle.