Avatar billede mstitdk Novice
14. oktober 2013 - 10:37 Der er 3 kommentarer

Automatisk vagtplan - råd/vejledning/opgave

Hej

Jeg driver en mindre taxa virksomhed, hvor jeg råder over 4 biler og 9 ansatte + jeg selv.

Jeg har ca 3 faste chaufføre og deltids for resten.

Det er nu ved at kræve så meget tid at lave de her vagtplaner at jeg søger et system der kan hjælpe mig. men jeg ved ikke om der findes et system der kan håndtere mine krav eller om det er nemmer at få noget bygget op i excel eller som add-in til min Joomla hjemmeside

Krav:
- Skal automatisk kunne generere vagtplan ud fra hvilken type natte vagter de enkelte chaufføre har (der er nogen de rkun køre dag)
- Der skal kunne vælges hvilke døgn/uger hvor der skal være dag/natte vagter (og kun dag vagter)
- Ud fra hver chauffør skal der kunne vælges foretrukne bil (det er i henhold til de special kørsel vi har så det er de samme chaufføre)
- Når den har genereret vagtplan skal man kunne rette lidt i den, og vælge at gemme den som PDF (evt bare printe)
- Måske der skal være lidt statistik over antal vagter
- Evt skal den kunne scanne en sperat kalende som skulle diktere om man har F= ferie, D=dagvagt og N=nattevagt
- Skal planlægge 3 mdr. af gangen

Forslag:
- Er det bedst at den laver en plan for hver med arbejder
- Er det bedst laver en kalender over 3. mdr, hvor to cifret medarbejder nr med farve kode indikere om det er en Dag eller natte vagt, samt hvilken bil man skal køre i

Jeg vil gerne høre fra nogen der kan hjælpe med dette

Samt hvad vil prisen være
Avatar billede repox Seniormester
14. oktober 2013 - 10:41 #1
Flyttet.
Avatar billede Planday Nybegynder
14. oktober 2013 - 15:37 #2
Hejsa!

De ønsker du har, kan godt laves med Planday vagtplanlægningssystemet. Læs mere på planday.dk eller giv os kald på 35 107 207.

Med venlig hilsen
Christian, Planday
Avatar billede Alumnix-softwave Nybegynder
15. oktober 2013 - 00:57 #3
Hvis du ikke kan finde en løsning som lige passer til dine behov. Så er vi et firma som tilbyder at skræddersy software til dig som kan fungere på alle platforme inklusiv mobil.

Vi tilbyder pakke pris og support.
Simpelt at anvende.

Mvh Stefan Danielsen

Alumnix Software
tlf 41128388