Avatar billede illisher Praktikant
12. oktober 2013 - 19:47 Der er 1 kommentar

Hvordan ses dansk netflix, når jeg bruger VPN som viser jeg sidder i udlandet?

Hej.  Jeg søger en extension eller lign til chrome, sådan at jeg kan se dansk netflix og tv2play. Lige nu bruger jeg en vpn service der hedder www.privateinternetaccess.com/ som får både netflix og tv2play til at tro jeg sidder i udlandet.

Jeg håber der findes en extension eller lign. så jeg ikke behøver at skulle slukke for mit vpn program, hver gang jeg skal se tv eller film. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. oktober 2013 - 20:23 #1
dvs du kører via en proxy i (fx usa) og vil fra den kunne køre via en proxy, så udbyder tror, du er i dk. Det vil forsinke dit signal væsentligt, og bliver noget kage.

luk for vpn - evt hav 2 netkort, så det ene kører via usa, og det andet bare direkte til din udbyder. Så kan du nøjes med at deaktivere et netkort.