Avatar billede MC-Feelgood Nybegynder
10. oktober 2013 - 12:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp søges. Nye problemer med "Politiet i Kongeriget Danmark"

Hej.
Håber nogen kan hjælpe mig herinde....

Efter jeg har fået "Politiet i Kongeriget Danmark" virus på min computer kan jeg ikke komme ind hverken via "Fejlsikret tilstand" eller "tilstand med kommandoprompt".

Computeren starter godt nok op i "windows 32bit" men efter jeg har tastet min kode ind genstarter den bare computeren. Jeg ser dog ultra kort fejlsikret tilstand billedet.

Har prøvet at boote via USB Boot med "Windows denfender" men den finder ikke problemet eller løser det.

Min spand køre Windows 7, 64bit

Mvh. Mikael
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2013 - 17:23 #1
Så skal du sikkert bruge en "live cd" du kan boote på, og fjerne de ting der gør at den ikke vil starte.
Formoder du måske får blue screen når du forsøger fejlsikret tilstand.
prøv at se om denne video kan lede dig på sporet:
http://www.youtube.com/watch?v=lHU77sBi8cU
Eller denne guide:
http://www.eksperten.dk/guide/1571
Avatar billede f-arn Guru
10. oktober 2013 - 17:35 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2013 - 18:06 #3
Jeg er enig i at du skal holde dig til et sted og få hjælpen fra.
Avatar billede MC-Feelgood Nybegynder
10. oktober 2013 - 18:16 #4
Yes sorry. Køre den på Spywarfri.dk
Kan jeg evt. slette et spørgsmål her?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2013 - 18:23 #5
Nej det kan du ikke. Du kan lukke det ved at lægge næste indlæg som et "svar" og acceptee dette svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede MC-Feelgood Nybegynder
10. oktober 2013 - 18:31 #6
Tak
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2013 - 18:39 #7
velbekomme. Du er velkommen en anden gang :-)