Avatar billede perav Nybegynder
05. oktober 2013 - 18:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hente driver til en Packard Bell Stationær

Sidder med Packard Bell som er blevet geninstall med Windows 7 men jeg mangler drivere så den kan gå online samt en masse andre drivere, men når jeg går på Packard Bells hjemmeside med en anden pc skal jeg vælge model men den model jeg sidder med her hedder noget andet, den hedder imedia S3840 men de modeller de viser hedder noget med "iMedia (PT.U08-PV.U08)" eller noget a la det.

Hvordan finder jeg ud af  hvad for en der er S3840 ?

Jeg ville bare have den online så ville jeg sikkert kunne install drivere via Slimdriver eller noget andet.
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2013 - 18:47 #1
Dtmp.dk og vælg offline metoden i menuen :-)
Avatar billede perav Nybegynder
05. oktober 2013 - 20:30 #2
Hvad skal jeg bruge det til???
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2013 - 20:44 #3
Du efterspurgte drivere til din pc? Siden der tilbyder dig 2 metoder at få installeret drivere på. Den ene er online og benytter slimdrivers og den anden offline og benytter Driver Pack Solution.
Avatar billede perav Nybegynder
05. oktober 2013 - 22:53 #5
Min plan gik i sin enkelthed ud på at hente driveren til netkortet da den åbenbart ikke ligger som standard i Windows 7.

Herefter ville jeg så install Slimdriver og hente resten.

Det er nu lykkedes mig at få fat i LAN-driveren og nu er jeg online :-)

Jeg benyttede SNID-nr. på pc'en
Avatar billede perav Nybegynder
06. oktober 2013 - 22:14 #6
I skal ha tak for hjælpen :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. oktober 2013 - 07:26 #7
Velbekomme
Avatar billede perav Nybegynder
17. oktober 2013 - 15:45 #8
Kom med et svar så er der point
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. oktober 2013 - 15:54 #9
Samler ikke Point
Avatar billede perav Nybegynder
29. oktober 2013 - 20:14 #10
svar