Avatar billede TobiasMag Nybegynder
05. oktober 2013 - 11:11 Der er 1 kommentar

Problem med netværk efter dockingstation

Hej,

Har et problem med mit trådløse netværk. Problemet ligger i, hvergang jeg tilslutter min bærbar computer min dockingstation virker det trådløse netværk på ingen måde.

Umildbart ville jeg tro, at det er fordi både min dock samt bærbar forsøger at logge på netværket og det skaber nogle komplikationer. Har derved prøvet at deaktiverer alt hvad der har noget med netværket forbundet fra min dock fra under enhedshåndtering, men lige lidt hjælper det.

Nogen der har et forslag til hvordan jeg løser dette problem? Der er selvfølgelig absolut ingen problemer med netværket når jeg har min bærbar stående for sig selv.
Avatar billede LarsVard Nybegynder
22. november 2013 - 12:35 #1
Fandt du en løsning? - jeg har samme problem... Har hørt at antennerne i pc'en sidder øverst i skærmen, derfor duer den ikke,når man lægger den ned i docken.