Avatar billede por1 Seniormester
02. oktober 2013 - 15:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GMAIL

jeg har gmail, før de lavede det om kunne man redigere i de mails man fik, det kan man ikke umiddelbart mere. nogen, der har en idé om, hvordan jeg kan gøre det nu?
Avatar billede conz Juniormester
02. oktober 2013 - 16:54 #1
Lige umiddelbart er der ingen måde at gøre dette på i gmail. Alternativt kan du bruge en mail-klient som Outlook også hente dine mails fra gmail med fx IMAP.

Ellers kan du måske gøre dette ved først at trykke Forward. Hvis du lader Emne være, så vil den ligge under den originale mail. Så kunne du oprette nogle Labels til at markere de beskeder, som du gerne vil have markeret. Se evt her, hvor nr. 7 kommer med et lign. og mere detaljeret forslag.
http://productforums.google.com/forum/m/#!topic/gmail/cG0ym6pUwuU
Avatar billede por1 Seniormester
17. oktober 2013 - 15:43 #2
jeg er kommet til at downloade et andet mail program, men jeg ved ikke hvordan jeg sætter min pop3 op, nogen idéer?
Avatar billede conz Juniormester
17. oktober 2013 - 16:23 #3
Hvilket program?
Avatar billede por1 Seniormester
17. oktober 2013 - 16:26 #4
eudora????????
Avatar billede conz Juniormester
17. oktober 2013 - 21:30 #5
Hvorfor vil du gerne sætte det op med POP3? Du kan da ligeså godt bruge IMAP.

Men for at opsætte Gmail med IMAP eller POP3, så kig her:
https://support.google.com/mail/troubleshooter/1668960?hl=en#ts=1665018
Avatar billede por1 Seniormester
30. november 2013 - 15:42 #6
betalyte: jeg har ikke glemt dig, jeg tror du har ret, jeg kan bare lige få det til at virke, men skriv det som et svar så, jeg kan gi' dig point,
Avatar billede conz Juniormester
01. december 2013 - 11:21 #7
ok