Avatar billede Xinyolo Nybegynder
26. september 2013 - 14:09 Der er 1 løsning

Autorun : The product name in AutoRun.dat is wrong, Please check it!

Hejsa - jeg er lige flyttet i lejlighed, og har købt et mobiltbredbånd (telenor) - indtil der kommer fiber.

Her de sidste 2 dage, har mit mobilebredbånd opført sig underligt på min PC - men ingen problemer på min Mac.

Nu har jeg slettet alle filerne på min pc, i håb om at jeg kunne geninstallere, som da jeg fik det første gang.

Det fik jeg ikke lov til - når jeg putter den I min Pc - så kommer der et pop up vindue hvor der står - The product name in AutoRun.dat is wrong, please check it!

Jeg er virkelig på bar bund desværre.

Håber noget kan hjælpe.
Avatar billede Xinyolo Nybegynder
26. september 2013 - 14:33 #1
Den er fikset efter at have ringet til telenor..