Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2013 - 09:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Råd til køb af laptop.

Jeg har en længere tid gået og irriteret mig på at der er så mange der søger råd om laptops her på eksperten. Læs for h...... en af alle de tråde der allerede er oprettet tænker jeg ;o) Nå, men nu behøver jeg selv lidt hjælp og synes ikke rigtigt jeg kan finde noget i allerede oprettede tråde.

Kravene:
*Laaaang batteritid
*Stor HD
*Der bliver ikke spillet, bruges som arbejdscomputer
*Pris ikke vigtig, hellere betale lidt mere og få kvalitet

Har læst lidt om i7 4. generation og at processoren ikke skulle trække så meget strøm, men har ikke set nogle test eller noget.

Har fundet denne, men vil meget gerne have feedback og evt. andre forslag.

http://www.webhallen.com/dk-da/hardware/181379-lenovo_y510p_156_full_hd-i7-4700mq-16gb-1tb__24gb_ssd-2x_gt755m_2gb_sli-win_8
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2013 - 10:19 #1
købte for et par år siden en acer til konen
den er født med recovery til win 7
måske også med win 8 i dag ved jeg ikke

den hed acer 7738

http://www.elgiganten.dk/brand/Acer

http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/service

den har virket upåklageligt uden nogen sværdslag

et forslag
Avatar billede sadolin1978 Novice
20. september 2013 - 15:53 #2
Kvalitet så piner det mig at skrive Mac og lig Windows 7 pro ind på den.

men nu spøg til side den Lenovo du har fundet ligner ikke en ægte lenovo men en Acer forklæt som lenovo, men når det er sagt
et rigtigt godt bud, alternativet kunne være Acer S5 hvor man evt. nedgradere til en alm. harddisk eller evt en hybrid
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
20. september 2013 - 20:39 #3
Asus laptops er kendt for at være gode, stabile og holdbare. Også lydløse.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781886#extra

FUll HD, stor HDD, i7 (4. generation)

Fed computer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. oktober 2013 - 11:43 #4
Har selv haft flere Acer, Asus, IBM/Lenovo, HP osv, men udviklingen går jo fremad. Og har haft både positive og negative oplevelser med de fleste mærker.

Lukker spørgsmålet, så læg et svar og tak for jeres deltagelse.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2013 - 15:05 #5
ok
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. oktober 2013 - 11:23 #6
Tak for hjælpen alle sammen. Håber det er OK med jer andre at jeg tildelte treatmenice alle pointene.