Avatar billede 7a7a Nybegynder
17. september 2013 - 21:55 Der er 1 løsning

Program til at styre brugers tid på pc

Hej Eksperter
Jeg har brug for en erstatning for Watchdogpc som er et stykke software jeg bruger til at styre 8 klienter fra en server. I dette program kan jeg styre hvornår brugere kan logge på og hvor længe de må være på ad gangen og hvor længe der skal gå inden de kan logge på igen. Et helt igennem suværent program.

Mit problem er at klienterne kører XP og jeg vil gerne opgradere dem til 7 og dette kan Watchdogpc ikke klare. Da jeg i sin tid købte licensen til Watchdogpc gik der ikke lang tid før siden lukkede. Så derfor leder jeg efter noget software der kan opfylde mine krav. Jeg har kikket på en masse cybercafe software, men uden held.

Serveren kører win 2008 R2
Klienterne kører XP men skal køre win 7

Krav til software:
Skal kunne oprette brugere med password
Skal kunne logge brugeren af efter endt tid eller restarte pc
Brugeren skal kunne logge på igen efter en given tid

7a
Avatar billede 7a7a Nybegynder
23. januar 2014 - 18:23 #1
Lukker