Avatar billede bongi Juniormester
16. september 2013 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke få sat access db op på server

Har en Windows Server (R) Web og problemer med opsætning af Access DB i webdelen, jeg har installeret MS Access på den og det virker, men får stadig fejl når jeg kalder asp side med db conn ( virker 100% på anden webserver ude i byen)

Den afvikler al anden asp kode fint.. vil bare ikke connecte til db.

Fejlen jeg får er :
An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.
If you are the system administrator please click here to find out more about this error.

Der var engang en ASP kategori.. kan ikke finde den mere, tænker om dette er den rigtige kategori nu??
Avatar billede bongi Juniormester
16. september 2013 - 10:53 #1
har fundet den rigtige kategori at lægge det i... lukker her..
Avatar billede bongi Juniormester
16. september 2013 - 10:53 #2
Luk