Avatar billede karolinelr Nybegynder
15. september 2013 - 19:12 Der er 1 kommentar

Blå skærm i forbindelse med netværk

Hej

Jeg har i lang tid bøvlet med blå skærm når jeg er på forskellige netværk (bl.a. min tidligere og nuværende skoles netværk). Min computer lukker bare ned med blå skærm og kan kun starte op i fejlsikret tilstand (både med og uden netværk). Når jeg er hjemme på mit private netværk er der intet problem. Den fejlkode jeg får hedder STOP: 0x000000D1. Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan Google mig frem til en løsning, så jeg håber, at der er nogle kyndige her, som kan hjælpe. Jeg bruger Windows 7.
Avatar billede oli10b Nybegynder
16. september 2013 - 10:54 #1
Du kan evt. prøve at opdatere driveren til det trådløse netkort i bærbaren.

Venlig Hilsen Oliver
www.desksupport.dk