Avatar billede heyckendorff Praktikant
09. september 2013 - 20:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor "hænger" min computer

Hej Eksperten

Min computer er blevet svært langsom her på det seneste. Næsten ligegyldigt hvad jeg gør på den så er det som om der er en eller anden flaskehals et sted.

Ud over at den ofte "hænger" så kører den stabilt. Jeg er aldrig ude for at den fryser så jeg må genstarte.

Den er nogen gange helt op til 3-5 min om at starte op.

Når jeg åbner Firefox, Chrome eller Explorer tager det omkring et minut fra jeg klikker på ikonet til browservinduet åbner.

Når jeg overfører billeder fra mit kamera tager det ca. 20-25 min at overføre 3 GB.

Når jeg arbejder i Photoshop CS3 tager det nogle gange et minut fra jeg vælger at åbne et billede til det er kommet frem på skærmen.

Når jeg skriver text kan jeg nogle gange nå at skrive en hel sætning uden cursoren rykker sig....så tænker computeren lidt og så skriver den efterfølgende sætningen.

Når jeg ser videoer på YouTube hakker både billede og lyd generelt. Et underligt symptom er at hvis der er en bid video som jeg kan se uden at det hakker, så skal jeg bare bevæge musen så begynder den at hakke.

Jeg renser computere daglig med Ccleaner.
Jeg har mine drivere opdaterede.
Jeg defragmenterer jævnligt.

Jeg havde et 128mb Asus grafikkort som gik i udu. Så skiftede jeg det ud med et 256mb Navida GeForce FX5700...kan det være der den er gal?

PC
Operativ System    Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack    Service Pack 3
DirectX    4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
PC Navn    HJERNEN
Bruger Navn    werner

Motherboard
CPU Type    Intel Celeron D, 3466 MHz (26 x 133)
Motherboard Navn    Ukendt
Motherboard Chipset    Intel Springdale-G i865G
System Hukommelse    2048 MB  (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type    AMI (12/20/06)
Kommunikations Port    Communications Port (COM1)
Kommunikations Port    LGE Bluetooth TransPort (COM7)
Kommunikations Port    ECP Printer Port (LPT1)

Grafikkort
Grafikkort    NVIDIA GeForce FX 5700  (256 MB)
3D Acclerator    nVIDIA GeForce FX 5700

Multimedie
Lydkort    Creative SB PCI128 (Ensoniq ES5880) Sound Card

Lager
IDE Kontroller    Intel(R) 82801EB Ultra ATA Storage Controllers - 24D1
IDE Kontroller    Intel(R) 82801EB Ultra ATA Storage Controllers - 24DB
Floppy Drev    Floppy disk drive
Disk Drev    SAMSUNG HD103SJ  (931 GB, IDE)
Disk Drev    SAMSUNG HD080HJ  (80 GB, 7200 RPM, SATA-II)
Optisk Drev    DTSoftBusCd00
Optisk Drev    DTSoftBusCd01
Optisk Drev    RICOH CD-R/RW MP7083A  (8x/8x/32x CD-RW)
SMART Harddisk Status    OK

Partitioner
C: (NTFS)    149997 MB (69701 MB fri)
D: (NTFS)    803861 MB (645283 MB fri)
G: (NTFS)    76308 MB (8055 MB fri)
Total Størrelse    1006.0 GB (706.1 GB fri)

Inddata
Keyboard    HID Keyboard Device
Mus    Microsoft PS/2 Mouse

Netværk
Netværks Adapter    ATI AT-2500TX PCI Fast Ethernet Adapter  (192.168.1.131)
Modem    LGE Virtual Modem

Ydre Enheder
Printer    HP Deskjet F300 series
Printer    Microsoft XPS Document Writer
Printer    PageManager PDF Writer
USB1 Kontroller    Intel 82801EB ICH5 - USB Controller [A-2/A-3]
USB2 Kontroller    Intel 82801EB ICH5 - Enhanced USB2 Controller [A-2/A-3]
USB Enhed    USB Composite Device
USB Enhed    USB Human Interface Device

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:27:49, on 09-09-2013
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\vsmon.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
C:\PROGRA~1\WINDOW~4\Datamngr\DATAMN~1.EXE
C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\zatray.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtProc.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Lavalys\EVEREST Home Edition\everest.bin
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\werner\My Documents\Hentede filer\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar - {8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: DataMngr - {9D717F81-9148-4f12-8568-69135F087DB0} - C:\PROGRA~1\WINDOW~4\Datamngr\BROWSE~1.DLL
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SimpleAdblock Class - {FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664} - C:\Program Files\Common Files\Simple Adblock\SimpleAdblock.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Security Engine - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O3 - Toolbar: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WrtMon.exe] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DATAMNGR] C:\PROGRA~1\WINDOW~4\Datamngr\DATAMN~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ISW] "C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe" /icon="hidden"
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm] "C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\zatray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O8 - Extra context menu item: Add to Evernote 4.0 - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\WINDOWS\system32\GPhotos.scr/200
O9 - Extra button: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\WINDOW~4\Datamngr\datamngr.dll C:\PROGRA~1\WINDOW~4\Datamngr\IEBHO.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ZoneAlarm Toolbar IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\vsmon.exe

--
End of file - 8592 bytes
Avatar billede heyckendorff Praktikant
20. september 2013 - 22:55 #1
Ikken et eneste godt bud?
21. september 2013 - 09:31 #2
Hmmm...

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---

og/eller

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede heyckendorff Praktikant
23. september 2013 - 22:04 #3
Tak for forslag Larry

Som jeg skrev i spørgsmålet så renser jeg min computer med Ccleaner hver gang jeg lukker den ned så den del er i orden.

Jeg har først tid til at lave en full scan med Malwarebytes i weekenden (lige nu laver den det der nummer med ikke at skrive de bogstaver jeg taster......og så kom de på skærmen 6 sekunder efter sætningen var tastet færdig.)

Bare lige for at se lavede jeg en quick scan med Malwarebytes og den fandt 18 inficerede objekter som jeg har fjernet. Men symptomere er der fortsat.

jeg vender tilbage
Avatar billede heyckendorff Praktikant
07. oktober 2013 - 20:47 #4
Så fik jeg endelige tid til at køre den full scan mad Malwarebytes

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.10.05.06

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
werner :: HJERNEN [administrator]

MBAM-log-2013-10-06 (06-49-50).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|G:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 424942
Tid gået: 4 time(e), 50 minut(ter), 27 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 2
HKCU\Software\ConduitSearchScopes (PUP.Optional.Conduit.A) -> Ingen handling valgt.
HKCU\Software\PriceGong (PUP.Optional.PriceGong.A) -> Ingen handling valgt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 1
C:\Program Files\EPSViewer\MyBabylonTB.exe (PUP.Optional.Babylon.A) -> Ingen handling valgt.

(færdig)

HiJack log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:44:26, on 07-10-2013
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\vsmon.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe
C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\zatray.exe
C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtProc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\werner\My Documents\Hentede filer\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: ZoneAlarm Security Engine Registrar - {8A4A36C2-0535-4D2C-BD3D-496CB7EED6E3} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SimpleAdblock Class - {FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664} - C:\Program Files\Common Files\Simple Adblock\SimpleAdblock.dll
O3 - Toolbar: ZoneAlarm Security Engine - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\TrustChecker\bin\TrustCheckerIEPlugin.dll
O3 - Toolbar: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WrtMon.exe] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISW] C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe /icon="hidden"
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm] "C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\zatray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - Startup: Dropbox.lnk = C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: EvernoteClipper.lnk = C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteClipper.exe
O8 - Extra context menu item: Add to Evernote 4.0 - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\WINDOWS\system32\GPhotos.scr/200
O9 - Extra button: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\WINDOW~4\Datamngr\datamngr.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: ArcSoft Connect Daemon (ACDaemon) - ArcSoft Inc. - C:\Program Files\Common Files\ArcSoft\Connection Service\Bin\ACService.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: ZoneAlarm Toolbar IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\vsmon.exe

--
End of file - 8488 bytes

Computeren kører stadig lige elendigt.
08. oktober 2013 - 09:11 #5
Hmmm... du glemte vist ->

Citat:
Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" -

---

Og loggen fra [AdwCleaner ] ?
Avatar billede heyckendorff Praktikant
09. oktober 2013 - 21:52 #6
Ja det gjorde jeg også. Det var tidligt om morgenen for det tog næsten 5 timer at scanne scanne så jeg var træt.

Jeg åbnede lige nu MalwareBytes og gik ind i fanebladet "Karantæne" og slettede alt. Er det nok eller skal jeg scanne hele computeren igen?

AdvCleaner loggen er her:

# AdwCleaner v3.007 - Report created 09/10/2013 at 21:31:20
# Updated 09/10/2013 by Xplode
# Operating System : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (32 bits)
# Username : werner - HJERNEN
# Running from : C:\Documents and Settings\werner\My Documents\Hentede filer\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Ask
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\boost_interprocess
Folder Deleted : C:\Program Files\Conduit
Folder Deleted : C:\Program Files\Windows iLivid Toolbar
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Local Settings\Application Data\Conduit
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Local Settings\Application Data\PackageAware
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\searchquband
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\Conduit
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\ConduitEngine
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\Searchqutoolbar
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\StumbleUpon
Folder Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\Extensions\engine@conduit.com
File Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\searchplugins\Askcom.xml
File Deleted : C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\Babylon.xml
File Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\searchplugins\Conduit.xml
File Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\searchplugins\Search_Results.xml
File Deleted : C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\Search_Results.xml
File Deleted : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\user.js

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\BrowserConnection.dll
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\DNSBHO.dll
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\escort.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\escortApp.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\escortEng.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\escorTlbr.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\esrv.EXE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\b
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Conduit.Engine
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\DnsBHO.BHO
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\DnsBHO.BHO.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\speedupmypc
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins\@checkpoint.com/FFApi
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Toolbar.CT1060933
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Toolbar.CT2645238
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Toolbar.CT2704262
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Toolbar.CT2786678
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{09C554C3-109B-483C-A06B-F14172F1A947}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4E1E9D45-8BF9-4139-915C-9F83CC3D5921}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{AC662AF2-4601-4A68-84DF-A3FE83F1A5F9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{B12E99ED-69BD-437C-86BE-C862B9E5444D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D7EE8177-D51E-4F89-92B6-83EA2EC40800}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D97A8234-F2A2-4AD4-91D5-FECDB2C553AF}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{20E1481B-E285-4ABC-ADC7-AE24842B81CD}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{2CE4D4CF-B278-4126-AD1E-B622DA2E8339}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3C471948-F874-49F5-B338-4F214A2EE0B1}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FEFD3AF5-A346-4451-AA23-A3AD54915515}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{0194532A-A99C-4337-937E-2A452C8957BE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{44B619BC-3D2B-4990-AA4F-9AA366921792}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{FFB96CC1-7EB3-449D-B827-DB661701C6BB}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{841D5A49-E48D-413C-9C28-EB3D9081D705}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{92E5039E-FF1E-4AFB-8F24-87592D20C383}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4D79-A620-CCE0C0A66CC9}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFDBDDAA-5D3F-42EE-B79C-185A7020515B}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2406}
Value Deleted : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List [C:\Program Files\Windows iLivid Toolbar\Datamngr\ToolBar\dtUser.exe]
Key Deleted : HKCU\Software\Ask&Record
Key Deleted : HKCU\Software\searchqutoolbar
Key Deleted : HKCU\Software\YahooPartnerToolbar
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Conduit
Key Deleted : HKLM\Software\AVG Secure Search
Key Deleted : HKLM\Software\Conduit
Key Deleted : HKLM\Software\DataMngr
Key Deleted : HKLM\Software\SearchquMediabarTb
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\conduitEngine
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Windows Searchqu Toolbar
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\{4FFBB818-B13C-11E0-931D-B2664824019B}_is1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\conduitEngine
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\Windows Searchqu Toolbar
Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0FF2AEFF45EEA0A48A4B33C1973B6094
Key Deleted : HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\305B09CE8C53A214DB58887F62F25536

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.6001.18702

Setting Restored : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURls [Tabs]

-\\ Mozilla Firefox v24.0 (da)

[ File : C:\Documents and Settings\werner\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzwj3l91.default\prefs.js ]

Line Deleted : user_pref("CT2786678..clientLogIsEnabled", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678..clientLogServiceUrl", "hxxp://clientlog.users.conduit.com/ClientDiagnostics.asmx/ReportDiagnosticsEvent");
Line Deleted : user_pref("CT2786678..uninstallLogServiceUrl", "hxxp://uninstall.users.conduit.com/Uninstall.asmx/RegisterToolbarUninstallation");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.AboutPrivacyUrl", "hxxp://www.conduit.com/privacy/Default.aspx");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.CTID", "CT2786678");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.CurrentServerDate", "4-4-2011");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.DialogsAlignMode", "LTR");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.DialogsGetterLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:01 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.DownloadReferralCookieData", "");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.EMailNotifierPollDate", "Mon Apr 04 2011 17:31:19 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedLastCount5690698542593514850", 212);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375443753", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375443759", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444699", "Mon Apr 04 2011 17:26:19 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444705", "Mon Apr 04 2011 17:26:19 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444711", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444717", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444723", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444729", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444735", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444741", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedPollDate129301619375444747", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedTTL129301619375444699", 10);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedTTL129301619375444723", 15);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedTTL129301619375444735", 5);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FeedTTL129301619375444747", 5);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FirstServerDate", "4-4-2011");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FirstTime", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FirstTimeFF3", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.FixPageNotFoundErrors", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.GroupingServerCheckInterval", 1440);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.GroupingServiceUrl", "hxxp://grouping.services.conduit.com/");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.HasUserGlobalKeys", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.Initialize", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.InitializeCommonPrefs", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.InstallationAndCookieDataSentCount", 2);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.InstalledDate", "Mon Apr 04 2011 06:54:05 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.IsGrouping", false);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.IsMulticommunity", false);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.IsOpenThankYouPage", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.IsOpenUninstallPage", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.LanguagePackLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:05 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.LanguagePackReloadIntervalMM", 1440);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.LanguagePackServiceUrl", "hxxp://translation.users.conduit.com/Translation.ashx");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.LastLogin_3.3.3.2", "Mon Apr 04 2011 17:26:19 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.LatestVersion", "3.3.3.2");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.Locale", "en");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.MCDetectTooltipHeight", "83");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.MCDetectTooltipUrl", "hxxp://@EB_INSTALL_LINK@/rank/tooltip/?version=1");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.MCDetectTooltipWidth", "295");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchFromAddressBarIsInit", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchFromAddressBarUrl", "hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT2786678&q=");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchInNewTabEnabled", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchInNewTabIntervalMM", 1440);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchInNewTabLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:04 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchInNewTabServiceUrl", "hxxp://newtab.conduit-hosting.com/newtab/?ctid=EB_TOOLBAR_ID");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SearchInNewTabUsageUrl", "hxxp://Usage.Hosting.conduit-services.com/UsageService.asmx/UsersRequests?ctid=EB_TOOLBAR_ID");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.ServiceMapLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:53:59 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SettingsLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 17:26:18 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.SettingsLastUpdate", "1297859874");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.ThirdPartyComponentsInterval", 504);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.ThirdPartyComponentsLastCheck", "Mon Apr 04 2011 06:53:59 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.ThirdPartyComponentsLastUpdate", "1246790578");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.TrusteLinkUrl", "hxxp://trust.conduit.com/CT2786678");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.UserID", "UN59757318432025374");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.WeatherNetwork", "");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.WeatherPollDate", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.WeatherUnit", "C");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.alertChannelId", "1178763");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.generalConfigFromLogin", "{\"SocialDomains\":\"social.conduit.com;apps.conduit.com\"}");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.globalFirstTimeInfoLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 17:26:20 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.isAppTrackingManagerOn", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.myStuffEnabled", true);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.myStuffPublihserMinWidth", 400);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.myStuffSearchUrl", "hxxp://Apps.conduit.com/search?q=SEARCH_TERM&SearchSourceOrigin=29&ctid=EB_TOOLBAR_ID&octid=EB_ORIGINAL_CTID");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.myStuffServiceIntervalMM", 1440);
Line Deleted : user_pref("CT2786678.myStuffServiceUrl", "hxxp://mystuff.conduit-services.com/MyStuffService.ashx?ComponentId=EB_MY_STUFF_INSTANCE_GUID&lut=EB_MY_STUFF_LUT");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.oldAppsList", "129295695672325902,129295695672325903,1000234,129295698017012804,1000034,129298376496232218,129309489763975460,5690698542593514850,129309485163350924,12931541142425[...]
Line Deleted : user_pref("CT2786678.testingCtid", "");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.toolbarAppMetaDataLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:01 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.toolbarContextMenuLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:05 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CT2786678.usagesFlag", 1);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ConduitHomepagesList", "hxxp://search.conduit.com/?ctid=CT1060933&SearchSource=13");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ConduitSearchList", "Freecorder Customized Web Search");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://Settings.toolbar.search.conduit.com/root/CT1060933/CT1060933", "\"1324193143\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://Settings.toolbar.search.conduit.com/root/CT2704262/CT2704262", "\"6c6de2b4d0d420567c48a4e6146557211\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://alerts.conduit-services.com/root/1096603/1092307/DK", "\"0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://alerts.conduit-services.com/root/1178763/1174448/DK", "\"0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://alerts.conduit-services.com/root/15651/15317/DK", "\"0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://alerts.conduit-services.com/root/909619/905414/DK", "\"0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://appsmetadata.toolbar.conduit-services.com/?ctid=CT1060933", "\"1324192924\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://appsmetadata.toolbar.conduit-services.com/?ctid=CT2704262", "\"1323008650\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://appsmetadata.toolbar.conduit-services.com/?ctid=CT2786678", "\"1285978514\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=GottenApps&locale=EB_LOCALE", "wVmmvqqOMqrv5xct1cJIHg==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=GottenApps&locale=en", "wVmmvqqOMqrv5xct1cJIHg==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=OtherApps&locale=EB_LOCALE", "0uSPYx+Kl2jpu8sJZMeHjw==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=OtherApps&locale=en", "0uSPYx+Kl2jpu8sJZMeHjw==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=SharedApps&locale=EB_LOCALE", "Dclc8oo4TTv7+mAkSlUSWg==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=SharedApps&locale=en", "Dclc8oo4TTv7+mAkSlUSWg==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=Toolbar&locale=EB_LOCALE", "K4Vqu91uAzWURlxJRdXJOg==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://contextmenu.toolbar.conduit-services.com/?name=Toolbar&locale=en", "K4Vqu91uAzWURlxJRdXJOg==");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://dynamicdialogs.alert.conduit-services.com/alert/dlg.pkg", "\"d229fa25f6c9cc1:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://dynamicdialogs.engine.conduit-services.com/DLG.pkg?ver=3.3.3.2", "\"0652eeacc6cb1:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://dynamicdialogs.toolbar.conduit-services.com/DLG.pkg?ver=3.3.3.2", "\"0652eeacc6cb1:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://dynamicdialogs.toolbar.conduit-services.com/DLG.pkg?ver=3.8.1.0", "\"6a637346d78ccc1:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://dynamicdialogs.toolbar.conduit-services.com/DLG.pkg?ver=3.9.0.3", "\"801a319dd78ccc1:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://servicemap.conduit-services.com/Toolbar/?ownerId=CT1060933", "\"3e5a4f275840b518b14c5ff3d7391b70\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://servicemap.conduit-services.com/Toolbar/?ownerId=CT2704262", "\"13a760730d9291f1df061003ecf304ce\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://servicemap.conduit-services.com/Toolbar/?ownerId=CT2786678", "\"634333631231730000\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://settings.engine.conduit-services.com/?browser=FF&lut=0", "634356118310000000");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://settings.engine.conduit-services.com/?browser=FF&lut=3/13/2011 11:17:11 AM", "634356118310000000");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://settings.toolbar.search.conduit.com/root/CT2786678/CT2786678", "\"1297859874\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://storage.conduit.com/BankImages/RadioSkins/Cornflower/equalizer_dead.gif", "\"0678fe477ac91:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://storage.conduit.com/BankImages/RadioSkins/Cornflower/minimize.gif", "\"046c7ab477ac91:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://storage.conduit.com/BankImages/RadioSkins/Cornflower/play.gif", "\"0484de117c4c91:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://storage.conduit.com/BankImages/RadioSkins/Cornflower/stop.gif", "\"0e7a152347ac91:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://storage.conduit.com/BankImages/RadioSkins/Cornflower/vol.gif", "\"087c778347ac91:0\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://translation.toolbar.conduit-services.com/?locale=EB_LOCALE", "\"4b121196b3398318f01c08fb8af8d394\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://translation.toolbar.conduit-services.com/?locale=en", "\"cde759bd30c070995eab32eddc00c079\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://translation.toolbar.conduit-services.com/?locale=en-us", "\"dfcd977b3de16cbbb14789dbe1cbbc9f\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/1344951.xml", "\"57ffb1cc036d2338fd37441b842ec8c6\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/14293310.xml", "\"4fdf41b64a6393cf54aab98006c5bd75\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/16887175.xml", "\"d8f2a3cb1440795f368bdd5e0f10e27a\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/17151925.xml", "\"8dc629e4c11647b762e4280d9ed062e4\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/20536157.xml", "\"9a8011f72433ee9a97b12ffb641142f9\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/30261067.xml", "\"28bd7b218a5217b244d05c01bb065783\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/428333.xml", "\"112cd8136e4e0b194927a009d9ef9530\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ETag.hxxp://twitter.com/users/show/816653.xml", "\"2460da74c9ae51a46ed1dfad4acba39e\"");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.EngineHiddenByUser", false);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.EngineOwner", "CT2786678");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.EngineOwnerGuid", "{bf7380fa-e3b4-4db2-af3e-9d8783a45bfc}");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.EngineOwnerToolbarId", "utorrentbar");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.IsEngineShown", false);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.IsMyStuffImportedToEngine", true);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.LatestLibsPath", "file:///C:\\Documents and Settings\\werner\\Application Data\\Mozilla\\Firefox\\Profiles\\zzwj3l91.default\\conduitCommon\\modules\\3.9.0.3");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.LatestToolbarVersionInstalled", "3.9.0.3");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.OriginalEngineOwner", "CT2786678");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.OriginalEngineOwnerGuid", "{bf7380fa-e3b4-4db2-af3e-9d8783a45bfc}");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.OriginalEngineOwnerToolbarId", "utorrentbar");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.SearchFromAddressBarSavedUrl", "");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ToolbarsList", "CT2786678,ConduitEngine");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ToolbarsList2", "CT2786678");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.ToolbarsList4", "");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.alertDialogsGetterLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:03 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.alertInfoInterval", 1440);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.alertInfoLastCheckTime", "Tue Jul 12 2011 13:14:31 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.clientsServerUrl", "hxxp://alert.client.conduit.com");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.locale", "en");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.loginIntervalMin", 1440);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.loginLastCheckTime", "Tue Jul 12 2011 23:15:24 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.loginLastUpdateTime", "1305622559");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.messageShowTimeSec", 20);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.servicesServerUrl", "hxxp://alert.services.conduit.com");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.showTrayIcon", false);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.userCloseIntervalMin", 300);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.alert.userId", "06e4486f-581a-461e-b8a4-a809be273dbb");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.facebook.settingsLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:05 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.globalUserId", "2de72068-8de7-4c7a-82da-a70de7fe579d");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.isAlertUrlAddedToFeedItemTable", true);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.isClickActionAddedToFeedItemTable", true);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.keywordURLSelectedCTID", "CT2704262");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.alertDialogsGetterLastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:07 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.alertInfoInterval", 60);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.alertInfoLastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 10:03:44 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.clientsServerUrl", "hxxp://alert.client.conduit.com");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.locale", "en");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.loginIntervalMin", 1440);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.loginLastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:00 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.loginLastUpdateTime", "1313487611");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.messageShowTimeSec", 20);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.servicesServerUrl", "hxxp://alert.services.conduit.com");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.showTrayIcon", false);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.userCloseIntervalMin", 300);
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.notifications.userId", "2f4538c0-7cce-4320-be60-d3a3adb88dfd");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.originalHomepage", "hxxp://www.google.dk/");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.originalSearchEngine", "Search Results");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_1344951.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_14293310.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_16887175.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_17151925.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_20536157.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_30261067.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_428333.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("CommunityToolbar.twitter.user_816653.LastCheckTime", "Tue Feb 14 2012 09:35:10 GMT+0100");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.AppTrackingLastCheckTime", "Mon Jul 04 2011 02:52:55 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.DialogsGetterLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:02 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.FirstServerDate", "04/04/2011 07");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.FirstTime", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.FirstTimeFF3", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.HasUserGlobalKeys", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.HideEngineAfterRestart", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.Initialize", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.InitializeCommonPrefs", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.InstalledDate", "Mon Apr 04 2011 06:54:03 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.IsMulticommunity", false);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.IsOpenThankYouPage", false);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.IsOpenUninstallPage", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.LanguagePackLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:03 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.LastLogin_3.3.3.2", "Mon Apr 04 2011 21:13:45 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.PublisherContainerWidth", 0);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.SearchFromAddressBarIsInit", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.SettingsLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 21:13:45 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.UserID", "UN94388683440099812");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.engineLocale", "da");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.enngineContextMenuLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 06:54:02 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.globalFirstTimeInfoLastCheckTime", "Mon Apr 04 2011 21:26:21 GMT+0200");
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.initDone", true);
Line Deleted : user_pref("ConduitEngine.isAppTrackingManagerOn", true);
Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultengine", "Ask.com");
Line Deleted : user_pref("browser.search.defaultthis.engineName", "Freecorder Customized Web Search");
Line Deleted : user_pref("browser.search.defaulturl", "hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT1060933&SearchSource=3&q={searchTerms}");
Line Deleted : user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.aflt", "babsst");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.babExt", "");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.babTrack", "affID=113480&tt=010712_1");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.hardId", "ac0591c800000000000000a0d21c09be");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.id", "ac0591c800000000000000a0d21c09be");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.instlDay", "15529");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.instlRef", "sst");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.prdct", "BabylonToolbar");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.prtnrId", "babylon");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.smplGrp", "none");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.srcExt", "ss");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.tlbrId", "tb9");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.vrsn", "1.5.3.17");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.vrsnTs", "1.5.3.1712:18:25");
Line Deleted : user_pref("extensions.BabylonToolbar_i.vrsni", "1.5.3.17");
Line Deleted : user_pref("keyword.URL", "hxxp://dts.search-results.com/sr?src=ffb&appid=169&systemid=406&sr=0&q=");

-\\ Google Chrome v30.0.1599.69

[ File : C:\Documents and Settings\werner\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Deleted : homepage

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [31417 octets] - [09/10/2013 21:28:23]
AdwCleaner[S0].txt - [31877 octets] - [09/10/2013 21:31:20]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [31938 octets] ##########
10. oktober 2013 - 08:17 #7
Nøøøøj - sikken en log  ;-)

Hvordan kører 'dyret' så nu ?

---

PS: "snakker" / Arbejder Harddisken når den tilsyneladende går i 'hak' ?
Avatar billede heyckendorff Praktikant
10. oktober 2013 - 23:21 #8
Den køre stadig elendigt.

Lig nu da jeg startede den op kom mit skrivebord op som det skulle. Da jeg så åbnede Chrome skete der ikke noget. Jeg kunne stadig bevæge musen på skærmen men kunne ikke klikke på noget. Jeg kunne end ikke åbne taskmanager med ctrl-alt-delete. Når jeg kørte musen ned på bundlinien kom timeglasset frem.
Jeg måtte genstarte med reset.

Da jeg startede op igen gik der 3 minutter fra jeg klikkede på Firefox til vinduet åbnede og i den tid arbejde harddsiken på højttryk.

Et andet symptom:
I går skulle jeg smide et ikon fra skrivebordet i skraldespanden. Jeg markerede ikonet og trak det op i skraldespanden men det fulgte grafisk først med med en forsinkelse på 5 sekuder.

Harddiske arbejder generelt meget....jeg tænker ofte "Damn hvor skal den dog regne meget for den lille operation"

Jeg ved ikke om du kan forestille dig det men det virker som om der er en eller anden forstoppelse/flaskehals et eller andet sted i systemet.
11. oktober 2013 - 08:44 #9
Gå i Start - [Kør] - [cmd]  -> ENTER

I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V  -> ENTER

Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...
Avatar billede heyckendorff Praktikant
13. oktober 2013 - 22:34 #10
Så har jeg kørt en chek disc (det tog lige knapt 8 timer)

Det kan godt være det bare er ønsketænkning men det virker som om den åbner programmer en anelse hurtigere.
Men videoer hakker stadig helt vildt og min kursor laver også stadig det nummer med at den nogle gange først skriver efter jeg har tastet hele ord eller sætninger.

Kan der være noget galt med et grafikkort sådan det fungere dårligt....eller står det bare helt af hvis der er noget galt med det?

Kan der være noget galt med RAM så det kører dårligt, eller holder det også bare helt op med at virker hvis der er noget galt?

Kan der være noget med scratch disk eller virtuel hukommelse der står forkert?

Hardwareacceleration?

Havde jeg råd var det nok nemmere bare at købe en ny computer.
14. oktober 2013 - 09:03 #11
PS: "snakker" / Arbejder Harddisken når den tilsyneladende går i 'hak' ?
Avatar billede heyckendorff Praktikant
17. oktober 2013 - 22:11 #12
Det er foreskelligt om hardisken arbejder når den går i hak. Dioden der indikere om den arbejder lyser som regel svagt rødt når den staller uden at sige noget. Når der så kommer hul igennem lyser den kraftigt og jeg kan hører harddisken arbejde.
Avatar billede heyckendorff Praktikant
18. oktober 2013 - 23:47 #13
Nu havde jeg lige en episode hvor jeg fik lagt godt mærke til symptomerne.
Jeg havde Task Manager åben med Performance kørende.

Computeren frøs ikke 100%.
Jeg kunne rykke rundt på ikoner og vinduer.
Jeg kunne åbne startmenuen, men de jeg f.eks trykkede på Genstart i dialogboxen fra Startmenuen skete der ikke noget.
Jeg prøvede så at åbne forskellige andre programmer men det kunne jeg heller ikke.

Imens det stod på svingede CPU grafen i TaskManager mellem 0 og 5 %
Dioden til harddiske lyste ikke men kom kun med små svage glimt ind i mellem.

Taskmanager bleve ved at køre og vise belastning og jeg kunne skifte mellem de forskellige faneblade.

Skrivebordet virkede, min RocketDock virkede, startmenuen virkede, men ligegyldigt hvad jeg klikkede på skete der ikke en dyt.

Til sidst måtte jeg resette.

Giver disse symptombeskrivelse overhovedet nogen mening og hjælper de på forståelsen?
Avatar billede heyckendorff Praktikant
07. november 2013 - 20:05 #14
Tråden her virker lidt død så jeg lukker.

Men tak for din tid og råd Larry....selv om det desværre ikke hjalp.