Avatar billede andersx Nybegynder
09. september 2013 - 08:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

God 3g tablet

Har i foreslag til en god 3g tablet til max pris 2000kr

Anders
Avatar billede sadolin1978 Novice
09. september 2013 - 08:33 #1
hvorfor vil du have en tablet med indbygget 3g ? hvis du har en mobiltelefon der kan lave et hotpot mener jeg dette ville aære at foretrække.
Grunden til dette er at du kan få mere for dine penge hvis du bare vælger en med WIFI
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2013 - 09:25 #2
den er blevet koret til en af de bedste tablet

tag et kig på den her http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/tablets/sony-xperia-tablet-z-1133193/review
Avatar billede andersx Nybegynder
09. september 2013 - 09:48 #3
Tak for svaret!
Avatar billede andersx Nybegynder
09. september 2013 - 09:49 #4
Hej sadolin

Det er en ven der gerne vil havde sig en ny tablet og ikke mobil....

Men tak for svaret alligevel