Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
08. september 2013 - 16:21 Der er 13 kommentarer

Intet billede på skærmen efter uheld

Hej, igår aftes sad jeg og så en livestream med headsæt på. Jeg havde ledningen på skødet, men da jeg drejede mig, hev jeg min computer på gulvet...

Når jeg starter den nu, gør den ligesom den plejer, men der kommer ikke noget skærmbillede. Ligesom den ville have gjort, hvis der ikke var sat skærmstik i. Jeg har prøvet at skifte skærmstikket ud, og det var ikke problemet.

Hvad kan jeg gøre for at få billede?
Kan det være mit grafikkort, det er gået ud over?
Hvis det er det, hordan finder jeg så ud af hvilke grafikkort der passer i min computer?

På forhånd - Tusind tak //Carl.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2013 - 17:15 #1
Jeg har på fornemmelsen at det er en Bærbar eller????
og hvis er der meget få du kan skifte grafikkort på!
hvis det er en stationær så prøv at åbne og se efter om det sidder løs i sokkel ?
men lidt mere om hvilke OS og hvilke mærke ville helt sikkert også hjælpe
Avatar billede ssadsadsadasd Nybegynder
08. september 2013 - 18:49 #2
Det er en stationær Medion computer der er 3 år gammel. Jeg har lige testet skærmen på en anden computer, og den virker fint.

Hvilken information har du brug for?
Avatar billede fhansen82 Mester
08. september 2013 - 19:38 #3
Jeg ville også prøve at kigge efter, om stik er røget løs, eller om der er revner i motherboard/grafikkort printkort.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 19:39 #4
Prøv at åbne den og se om grafikkortet sidder rigtigt i soklen, og om at alle stik sidder rigtigt fast på bundkortet.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 19:40 #5
Nå der fik jeg ikke opdateret :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2013 - 19:48 #6
#1

hvis det er en stationær så prøv at åbne og se efter om det sidder løs i sokkel ?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 19:59 #7
#6 Ups Det havde jeg lige overset, du havde skrevet.
Beklager fejlen.
Avatar billede fhansen82 Mester
08. september 2013 - 20:01 #8
Hæ hæ. Det er ikke sådan når vi alle svarer samtidigt :O)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 20:09 #9
Nu var der godt par timer mellem poko1 og mit indlæg, så der er ikke en gyldig undskyldning fra min side ;-)
Det var simpelthen en smutter herfra. Kunne bare have nærlæst det bedre ;-)
Avatar billede fhansen82 Mester
08. september 2013 - 20:12 #10
Jah jah, nu prøvede jeg at være sød ;O), hæ hæ.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2013 - 20:12 #11
Samtidig 17:15:25 ?
Nu kan det jo så også være lige meget (Tjen 200 point)
Ikke en eneste tråd er blevet afsluttet. Forlader overvågning!
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ZaaB
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 20:21 #12
#1 Du har en pointe i det poko1.
Har selv deltaget i det forrige spørgsmål kan jeg se, uden tilbagemelding fra denne spørger. Så jeg hopper også fra her.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2013 - 20:22 #13
#11 Du har en pointe i det poko1.
Har selv deltaget i det forrige spørgsmål kan jeg se, uden tilbagemelding fra denne spørger. Så jeg hopper også fra her.