Avatar billede PowerPointbruger Nybegynder
07. september 2013 - 19:24 Der er 1 løsning

PowerPoint 2013 Præsentations-pakke til CD Hyperlinks

Jeg har en præsentation med links til mange lydfiler.
Når jeg laver en præsentationspakke til CD bliver lydfilerne kopieret med.
Men når jeg åbner Slideshowet i PowerPoint 2013 på en anden pc, bliver jeg spurgt i en dialogboks, om jeg vil åbne filen, hver gang, jeg klikker på en af Hyperlinksene.
Jeg har været i Indstillinger for Sikkerhedscenter og slået alt fra, der kan tænkes at have med dette at gøre.
Noget må jeg have overset, for det kan da ikke være meningen, at man skal klikke to gange for hvert hyperlink.

Præsentationen er en demonstration af en af mine venners livsværk. Han har arbejdet med dette emne i over 30 år - derfor det høje point-tal!
Avatar billede PowerPointbruger Nybegynder
07. marts 2014 - 00:27 #1
Ingen svar, så jeg lader emnet falde