Avatar billede sniperpete Nybegynder
04. september 2013 - 11:26 Der er 1 kommentar

Photoshop-Joomla

Er der en herinde man kunne overtale til at vise mig hvordan jeg overføre et photoshop design til en joomla template? jeg bor i københavn og der er selvfølgelig betaling for det og bare en chill aften med en øl osv :)
Avatar billede infini Nybegynder
19. september 2013 - 11:40 #1
Der findes forskellige guides derude - basalt set skal photoshop filen "hukkes i stykker".

Eks.: http://www.ostraining.com/blog/joomla/converting-a-psd-file-to-joomla-template/

Hvis det er mere end du lige har lyst til, så kan id-factory.dk hjælpe.