Avatar billede tokryds1 Praktikant
04. september 2013 - 00:51 Der er 5 kommentarer

Kan ikke fjerne PotalDoSite.com fra pc

Jeg kan ikke fjerne ovennævnte browser fra min pc.Starter op hver gang jeg aktiverer Google Chrome.
har været alle tilgængelige steder i kontrolpanel og i Google værktøjer.
Nogen der ved hvordan den fjernes?
Har fået den igennem download af program fra Soft-tronic

hilsen Svend
04. september 2013 - 06:48 #1
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på "slet"
Pc scannes, og ved endt scanning skal pc genstartes.
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

PS: Husk at skrive hvilket styresystem der er tale om ?

Velkommen til E. ...
Avatar billede tokryds1 Praktikant
04. september 2013 - 15:42 #2
Mange tak for hjælpen karise_larry,det var lige det der skulle til.Har Windows 7 og har købt Mc cafee i dyre domme for at beskytte min pc? men den virker ikke kan jeg se.Kan jeg gøre andet for at beskytte min pc?
Hvordan får jeg overført filen med fejl til siden her?
og point til dig?

mange hilsener Svend
04. september 2013 - 22:30 #3
Ti hi - Det er nok dette der er pointen ->

www.spywarefri.dk/artikel/software-vi-kom-til-at-installere-091211/

Det er der ikke noget Sikkerhedsprogram, der kan beskytte mod !!!
Avatar billede tokryds1 Praktikant
19. september 2013 - 20:17 #4
karise larry løste mit problem 30 point til ham
20. september 2013 - 10:53 #5
Ping...
(Dette er så et [svar], som DU kan acceptere...)

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering