Avatar billede Sarajensen Nybegynder
03. september 2013 - 13:20 Der er 1 kommentar

Bærbar computer virker ikke

Hej allesammen

Jeg har haft en Packard Bell EasyNote TE bærbar computer i ikke så lang tid. Siden i går vil den ikke virke som den skal. Det er sådan, at den kun tænder ¨halvvejs¨ og, derefter bliver skærmen sort, hvor jeg kun kan se musen. Jeg har forsøgt mange gange at trykke på forskellige knapper på tastaturen, men der sker intet og skærmen forbliver sort.

Er der nognen herinde der måske ved, hvad problemet er og, hvad jeg evt. kunne gøre for at få den til at virke?

Mange tak på forhånd
Avatar billede 220661 Ekspert
03. september 2013 - 21:19 #1
Hvilket styresystem kører den?

Hvis det er Windows 7, så prøv lige så snart du har trykket på startknappen at spamme F8 knappen.
Hvis du kan, så prøv at starte den op i fejlsikret tilstand.
Når den er bootet op i denne tilstand, så prøv at systemgendanne til før du fik problemet