Avatar billede rasmuszentra Nybegynder
03. september 2013 - 12:15 Der er 3 kommentarer

Telefonsælger søges.

Vi er en virksomhed der leverer hjemmesider til det danske erhvervsliv, og vi mangler sælgere. Så hvis du er frisk på at snakke med mennesker, og prøve dine evner af med salg, så kontakt os. Arbejdet vil være at ringe ud til forskellige virksomheder i danmark, og tilbyde dem vores hjemmesideløsninger til gode priser.

Vi tilbyder, et proffesionelt arbejdsmiljø, samt høj provisionsløn, uden loft. Så hvis du mener du har talegaverne iorden, så kontakt os, og så aftaler vi en dato hvor du kan blive sat ind i opgavens omfang, samt få den nødvændige undervisning.
Tjek eventuelt vores hjemmeside, og få et bedre indblik i vores produkter og arbejdsgang. www.zentra.dk.

Hvis du er interesseret, så kontakt os på enten mail: Rasmus@zentra.dk eller telefon: 50941254
Avatar billede magic-mouse Novice
03. september 2013 - 13:42 #1
Hej

1. http://www.zentra.dk/?page_id=16#1 <-- er tydeligt Wordpress. En ide er at fixe så siden har titlen i stien istedet.
2. På samme side virker knapperne ikke, dvs. man kan ikke få sit "citat"
3. "citat" er dårligt oversat engelsk af "quotation". På dansk hedder det overslag eller tilbud.

Hvis det nu var at jeg var interesseret i at sælge, skulle jeg ikke kunne sælge for et firma som ikke selv har deres egen side iorden.
Avatar billede rasmuszentra Nybegynder
03. september 2013 - 13:53 #2
Hej,

Jeg har taget et kig på vores hjemmeside, og kan godt se at den var helt gal med de knapper der ikke virkede. Det du siger med at vi burde fo titlen i stien skal jeg lige have snakket med vores udviklere, men tak for responsen, det er fedt at vi kan få rettet vores mulige fejl og mangler.
Avatar billede magic-mouse Novice
09. oktober 2013 - 15:15 #3
Hej!

Ser i har fået fixet mange fejl på siden. Men synes stadigt det er lidt skummelt at i tilbyder SEO uden at selv ha permalinks på siden.

Wordpress støtter dette og det er et spørgsmål at ændre på en lille radio knap (Derfor i mine øjne ikke nogen undskyldning)

Hvis i er i tvivl: http://codex.wordpress.org/Using_Permalinks

Bortset fra det godt arbejde og held og lykke med at finde en sæljer.