Avatar billede oOCarstenOo Mester
28. august 2013 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafik driver:

Grafik driver til Acer aspire 5349:

Hejsa,

Min søn har en Acer aspire 5349 med Intel grafik driver installeret og nu har han lige købt payday 2 men kan ikke spille den fordi de foreslår Nvidia grafik driver til dette spil, mit spørgsmål er så om jeg kan ligge en Nvidia grafik driver ind på hans bærbar istedet for den der ligger i nu, og hvordan gør jeg dette da jeg ikke ligefrem er nogen raketforsker på dette område.? :)

Computeren er en:

Acer aspire 5349.
Windows 7 64-bit operativ system..

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
28. august 2013 - 19:38 #1
Hej
I første omgang kan du prøve at finde spillet her og se om du rent faktisk overholder minimumskravene, hvis ikke, så fortæl lige hvad den brokker sig over (sikkert grafikkortet).

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Du må også gerne skrive det præcise grafikkort navn her.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2013 - 20:46 #2
Har googlet lidt efter bærbaren og det ser ud som om den kun har et intel grafik kort. Så det vil overhovedet ikke hjælpe. Intels grafik kort er heller ikke beregnet til spil.
Avatar billede oOCarstenOo Mester
29. august 2013 - 12:00 #3
Det link du har lagt kan jeg ikke åbne :(
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
30. august 2013 - 08:19 #4
#3
Det var da yderst mærkeligt.. Så tast "can you run it" ind på google og klik på første link og tast dit spil ind og se hvad den brokker sig over.
Avatar billede oOCarstenOo Mester
30. august 2013 - 08:45 #5
Så kunne jeg åbne linket :)

Payday 2
Minimums krav:
CPU
Minimum: 2 GHz Dual Core Processor.

På min pc: Intel(R) Celeron(R) CPU 8815 1.60GHz
---------------------------------------------------------------
Video Card
Minimum: NVIDIA GeForce 8800/ATI Radion HD 2600(256MB minimum.

På min pc: Intel(R) HD Graphics
----------------------------------------

Features: Minimum attributes of your Video Card
------------------------------------------------------------
Required                      På min pc
256 MB                        128 MB

Payday 2
Recommended:
CPU
Recommended 2.3 GHz Quad Core Processor.

På min pc: Intel(R) Celeron(R) CPU 8815 1.60GHz
---------------------------------------------------------------
Video Card
Recommended: NVIDIA GeForce GTX460/ATI Radeon HD 5850 (512MB minimum)

På min pc: Intel(R) HD Graphics
----------------------------------------

Features: Recommended attributes of your Video Card
------------------------------------------------------------
Required                      På min pc
512 MB                        128 MB

Så skulle alle oplysningerne være der,
og håber virkelig at det lykkedes. :)
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
30. august 2013 - 12:45 #6
Kort sagt ligger du under minimumskravene både CPU og grafikkort, så du vil ikke kunne køre det spil.
Avatar billede oOCarstenOo Mester
30. august 2013 - 22:42 #7
Ja jeg kunne godt se at det ikke var for godt, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Du får ivertfal mange tak for hjælpen og for den tid du har brugt på det. :)