Avatar billede per2edb Praktikant
28. august 2013 - 09:57 Der er 1 løsning

Valg af e-shop program

Vores web hoster har 3 e-shop programmer jeg kan vælge imellem

OpenCart
PrestaShop
Magento

Vi har ikke mange produkter der skal vises (sælges) men dem vi har skal fremstå professionelt.

1)
Har de 3 programmer en mdr ydelse ?(undtaget betalingsplatform og web domæne der selvfølgelig har)
2)
Har programmerne danske manualer til hjælp ved programmeringen?
3)
Vi bruger DanskeBank. Virker betalingsplatformene her?
4)
Alt i alt hvilke af de 3 er at foretrække?
Avatar billede per2edb Praktikant
30. august 2013 - 14:53 #1
Lukker