Avatar billede drikkerkaffe08 Nybegynder
24. august 2013 - 21:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til køb af en gamer

nogle her der kender en god gamer stationær til omkring 9.000kr?
eller nogle gode sider der sælger pcer
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
24. august 2013 - 21:30 #1
Hejsa. Ja, du kan købe kraftige computere til gode penge hos:

http://www.topdata.dk/

http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?hovedgruppe=computer

Held og lykke :-)
Avatar billede bruger2013 Nybegynder
24. august 2013 - 21:33 #2
Du kan hos dem begge tilpasse din computer, fx vælge en ekstra harddisk hos mm.vision eller skifte grafikkort hos topdata.
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 21:35 #3
Kære bruger,

En kræftig gamer computer, hjemmelavet kan jeg lave for 5.000 (:
Pm. mig hivs du er interreseret.
Du kan selv sige hvad der skal ind, kræver bare mindst 500 og højst 1.000 for at bygge den.

//Kh. Sebastian

Supporter i 2. grad.
18 år i liver, 10 år i programmering, 7 år i support.

Virkede det ovennævnte ikke? Du har altid mulighed for at spørge.
Avatar billede drikkerkaffe08 Nybegynder
26. august 2014 - 12:48 #4
lukket