Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 07:28 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Min computer går i hak?

Hey. min computer går i hak  når man f.eks. bare sidder på nettet  så nogle gange går den bare i hak og jeg kan intet foretage mig..
både skærm og lyd så bliver jeg nødt til at slukke  Hvad kan jeg gøre for dette ikke sker??

På forhånd tak
24. august 2013 - 09:25 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser/Internet program ? / Version ?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 10:37 #2
Windows 7
Google chrome
Den går det mest når jeg spiller men også når jeg laver andre ting
24. august 2013 - 14:39 #3
Du får lige hele 'pakken' ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på "slet"
Pc scannes, og ved endt scanning skal pc genstartes.
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/dl/90/

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 15:15 #4
# AdwCleaner v3.000 - Report created 24/08/2013 at 15:09:41
# Updated 20/08/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Magnus - MAGNUS-PC
# Running from : C:\Users\Magnus\Downloads\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\DeviceVM
Folder Deleted : C:\ProgramData\InstallMate
Folder Deleted : C:\ProgramData\safue ssave
Folder Deleted : C:\ProgramData\SearchNewTab
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\safue ssave
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SearchNewTab
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\SafeSaver
Folder Deleted : C:\Users\Magnus\AppData\Roaming\DeviceVM

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\SP_f5d3e0aa
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0F3DC9E0-C459-4A40-BCF8-747BD9322E10}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CBC8E696-BFC6-02B5-00CC-44AE202ECC8D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{07668E31-2F6E-8AF7-7B40-83F31BB6726F}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E2343056-CC08-46AC-B898-BFC7ACF4E755}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{CBC8E696-BFC6-02B5-00CC-44AE202ECC8D}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{07668E31-2F6E-8AF7-7B40-83F31BB6726F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{CBC8E696-BFC6-02B5-00CC-44AE202ECC8D}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{07668E31-2F6E-8AF7-7B40-83F31BB6726F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{CBC8E696-BFC6-02B5-00CC-44AE202ECC8D}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{07668E31-2F6E-8AF7-7B40-83F31BB6726F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{01BD49D7-C76B-4310-8BEB-14D7E5F322C6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{01BD49D7-C76B-4310-8BEB-14D7E5F322C6}
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks [{0F3DC9E0-C459-4A40-BCF8-747BD9322E10}]
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\SProtector
Key Deleted : HKLM\Software\SP Global
Key Deleted : HKLM\Software\SProtector
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C670DCAE-E392-AA32-6F42-143C7FC4BDFD}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{924C3DC2-8E4E-432E-F973-9A2174A39774}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Optimizer Pro_is1

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16660

Setting Restored : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page]
Setting Restored : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page]

-\\ Google Chrome v

[ File : C:\Users\Magnus\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [4116 octets] - [24/08/2013 15:08:49]
AdwCleaner[S0].txt - [3721 octets] - [24/08/2013 15:09:41]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [3781 octets] ##########
24. august 2013 - 15:39 #5
... Jeps!

Og så loggen fra MalwareBytes - kan godt ta' sin tid ;-)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 15:56 #6
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.08.24.02

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16660
Magnus :: MAGNUS-PC [administrator]

mbam-log-2013-08-24 (15-18-31).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 432435
Tid gået: 34 minut(ter), 16 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 8
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\Program Files (x86)\SafeSaver\sprotector.dll.vir (PUP.Optional.SProtect.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\safue ssave\51dd9d7bdc1eb.dll.vir (PUP.Optional.MultiPlug.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\safue ssave\uninstall.exe.vir (PUP.Optional.SilentInstall.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\SearchNewTab\51dd9d96b732d.dll.vir (PUP.Optional.MultiPlug.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\SearchNewTab\uninstall.exe.vir (PUP.Optional.SilentInstall.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Magnus\Documents\Windows Loader\Windows Loader.exe (PUP.HackTool.H) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Magnus\Downloads\UNZIP_ME_NHTM175and190_BJRModding.zip (1).exe (PUP.Optional.Installex) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Magnus\Downloads\Windows Loader v2.1.7.zip (PUP.HackTool.H) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 15:57 #7
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.08.24.02

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16660
Magnus :: MAGNUS-PC [administrator]

mbam-log-2013-08-24 (15-18-31).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 432435
Tid gået: 34 minut(ter), 16 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 8
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\Program Files (x86)\SafeSaver\sprotector.dll.vir (PUP.Optional.SProtect.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\safue ssave\51dd9d7bdc1eb.dll.vir (PUP.Optional.MultiPlug.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\safue ssave\uninstall.exe.vir (PUP.Optional.SilentInstall.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\SearchNewTab\51dd9d96b732d.dll.vir (PUP.Optional.MultiPlug.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\ProgramData\SearchNewTab\uninstall.exe.vir (PUP.Optional.SilentInstall.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Magnus\Documents\Windows Loader\Windows Loader.exe (PUP.HackTool.H) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Magnus\Downloads\UNZIP_ME_NHTM175and190_BJRModding.zip (1).exe (PUP.Optional.Installex) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Magnus\Downloads\Windows Loader v2.1.7.zip (PUP.HackTool.H) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2013 - 16:23 #8
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 07:20:43, on 24-08-2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16660)
CHROME: 28.0.1500.95

Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\NvTmru.exe
C:\Program Files (x86)\MSI Afterburner\MSIAfterburner.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Users\Magnus\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\XFastUSB\XFastUsb.exe
C:\Program Files (x86)\Creative\THX TruStudio\THXNBSet\THXAudNB.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect\ZyngaGamesAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\ComUpdatus.exe
C:\Program Files\Lucidlogix Technologies\VIRTU MVP\EKAG20NT.EXE
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience\GFExperience.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Users\Magnus\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.easylifeapp.com/?pid=512&src=ie1&r=2013/07/10&hid=3762203218&lg=EN&cc=DK
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.easylifeapp.com/?pid=512&src=ie1&r=2013/07/10&hid=3762203218&lg=EN&cc=DK
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: Splashtop Connect SearchHook - {0F3DC9E0-C459-4a40-BCF8-747BD9322E10} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\AddressBarSearch.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: SearchNewTab - {07668E31-2F6E-8AF7-7B40-83F31BB6726F} - C:\ProgramData\SearchNewTab\51dd9d96b732d.dll
O2 - BHO: Splashtop Connect VisualBookmark - {0E5680D1-BF44-4929-94AF-FD30D784AD1D} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til logon til Microsoft-konto - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: safue ssave - {CBC8E696-BFC6-02B5-00CC-44AE202ECC8D} - C:\ProgramData\safue ssave\51dd9d7bdc1eb.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [XFastUSB] "C:\Program Files (x86)\XFastUSB\XFastUsb.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [THX TruStudio NB Settings] "C:\Program Files (x86)\Creative\THX TruStudio\THXNBSet\THXAudNB.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\Windows\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SmartViewAgent] "C:\Program Files (x86)\DeviceVM\SmartView\SmartViewAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [STCAgent] "C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STCAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ZyngaGamesAgent] "C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect\ZyngaGamesAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [Facebook Update] "C:\Users\Magnus\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserver
O4 - HKCU\..\Run: [SteelSeries Engine] C:\Program Files\SteelSeries\SteelSeries Engine\SteelSeriesEngine.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Magnus\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1727433777-2176723812-3060957011-1003\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-1727433777-2176723812-3060957011-1003\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'UpdatusUser')
O9 - Extra button: (no name) - {4F9FD89A-24F0-4fb7-9635-D54B3593B85B} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @"C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STCHelper.exe",-101 - {4F9FD89A-24F0-4fb7-9635-D54B3593B85B} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll (HKCU)
O9 - Extra button: @"C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STCHelper.exe",-103 - {9E508DD9-844C-4985-AC11-AFE5DD71E0BF} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll (HKCU)
O9 - Extra button: (no name) - {B771147A-4CC8-450e-8AB1-7D47821751B1} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll (HKCU)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @"C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STCHelper.exe",-102 - {B771147A-4CC8-450e-8AB1-7D47821751B1} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll (HKCU)
O9 - Extra button: @"C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STCHelper.exe",-104 - {EB89B163-2474-4734-9E93-68B61BC5BED5} - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE\STC.dll (HKCU)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: *.clonewarsadventures.com
O15 - Trusted Zone: *.freerealms.com
O15 - Trusted Zone: *.soe.com
O15 - Trusted Zone: *.sony.com
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: c:\windows\syswow64\appinit_dll.dll,c:\progra~2\safesa~1\sprote~1.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: cFosSpeed System Service (cFosSpeedS) - cFos Software GmbH - C:\Program Files\ASRock\XFast LAN\spd.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ISCT Always Updated Agent (ISCTAgent) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Smart Connect Technology Agent\iSCTAgent.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Splashtop Connect Service (SCBackService) - Splashtop Inc. - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect\BackService.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: SmartView service (SmartViewService) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\DeviceVM\SmartView\SmartViewService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: TeamViewer 8 (TeamViewer8) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version8\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: Splashtop Connect IE Software Updater Service (WCUService_STC_IE) - Splashtop Inc. - C:\Program Files (x86)\Splashtop\Splashtop Connect IE Software Updater\WCUService.exe
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14313 bytes
24. august 2013 - 16:24 #9
Bingo!

Hvordan kører 'dyret' så nu ?
24. august 2013 - 16:27 #10
Hov - hvilket SIKKERHEDSPROGRAM ???

---

Se også www.eksperten.dk/guide/1528

---
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2013 - 12:53 #11
Den har ikke gjort det siden.
Har ikke noget sikkerhedsprogram.
Jeg kan skrive igen hvis den stadig gør det
Tak for hjælpen
Vil du skrive et svar så du kan få points
25. august 2013 - 14:24 #12
...Har ikke noget sikkerhedsprogram. ... ???
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2013 - 17:29 #13
Nej ikke noget virusprogram hvis det er det du mener
29. august 2013 - 06:34 #14
Ref #13: Du lever livet farligt ?

--

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2013 - 08:13 #15
Den kører fint nu
Tak for hjælpen
Skriver du et svar så du kam få points
31. august 2013 - 09:35 #16
Ping...

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2013 - 07:27 #17
hej
den gør det stadig
Avatar billede fhansen82 Mester
08. september 2013 - 20:21 #18
Som Larry også indirekte giver udtryk for, så bør du have et anti virus program installeret. Hent evt. MSE fra Microsoft (gratis). Det kunne være en virus du har fået, som er skyld i din PC's opførsel. Det kan også være en hardwarefejl, fx en CPU der bliver for varm.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2013 - 16:42 #19
Hej igen
Min computer går det stadig. jeg har downloadet et anti-virus program og sikret at min cpu ikke bliver for varm
Tak på forhånd
Avatar billede fhansen82 Mester
07. oktober 2013 - 21:44 #20
Måske dette kunne være en mulighed:

http://www.computerworld.dk/art/200119/saadan-reparerer-du-windows-7-uden-at-miste-alt?page=3

Kender ikke denne, men måske:

http://tingstrup.net/index.php?option=com_content&view=article&id=60:fix-og-reparer-fejl-i-windows-7&catid=36:windows-7&Itemid=53

Får du evt. mulighed for at trykke F8 under BIOS opstart? Her kan der være en reparationsfunktion.