Avatar billede Raketnoerd Nybegynder
20. august 2013 - 22:57 Der er 2 kommentarer

Vandraket

Hey alle sammen jeg er blevet bidt af vandraketter men kan ikke få den til at flyve højt op da min affyringsrampe ikke er tæt og jeg ved ikke hvordan jeg kan gøre den tæt jeg har prøvet med slange fra et dæk og jeg kan heller ikke finde ud af hvordan jeg kan sætte flere flasker sammen har prøvet med lim men holder ikke er der en anen måde

Håber i kan hjælpe

Raketnørde
Avatar billede charles17 Nybegynder
21. august 2013 - 08:34 #1
Avatar billede DanGrevelund Nybegynder
28. januar 2014 - 21:46 #2
Hej Raketnørd,

Der findes mange tips på nettet. Med hensyn til rampen er her en af de bedre sider.

http://www.mad-moose.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=71

I den underholdende ende kan du også få et godt grin her:

http://www.wildtoys.dk/shop/cms-Vandraket.html

Endelig vil jeg anbefale dig at spørge venner og bekendte. Der må helt sikkert være en, der har prøvet det før.

Bedste hilsner

Dan