Avatar billede therealmrt Nybegynder
18. august 2013 - 14:27 Der er 2 kommentarer

Magento ordre bekræftelse mangler produkter

Hej folkens

Jeg står med det problem at når magento sender en ordre bekræftelse ud så viser den ikke varen/varene i bunden af mailen.
Problemet er det samme med faktura mails osv.

Har søgt og søgt og kan også se at andre havde haft dette problem men jeg kan ikke finde nogen løsning på det, da folk vist normalt glemmer at skrive løsningen smile

Jeg er lidt blank efter hvor jeg skal søge efter svaret henne. har siddet og kigget alle mulige filer igennem men lige lidt hjælper det da jeg ikke er en programerings haj.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig da det er det eneste der mangler for at min side kan gå i luften.

På forhånd tak smile
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 04:46 #1
den har nok ikke forbindelse til databasen med den samlede ordre, dvs at den session den har gemt det hele i, nok er timed out.

så kig på timeout for session i browser, er mit skud.
Avatar billede therealmrt Nybegynder
26. august 2013 - 23:31 #2
Okay og hvordan gør jeg det? :)