Avatar billede rix Praktikant
17. august 2013 - 23:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tablet eller bærbar computer? ?

skal til at flytte hjemmefra og har en time rejse til udd. og ønsker der for at have noget let at bruge min tid på at bla:
se film
arbejde med php
kigge på internettet

ville helst have en tablet men kan man arbejde ordenlig med php eller skal jeg have eb bærbar?
Avatar billede Reventlow Nybegynder
18. august 2013 - 07:08 #1
Jeg har arbejdet meget med iPad og Nexus 7 tablets og jeg kan kun udtale mig om min egne personlige erfaringer.

Min erfaring med det er at de rigtige gode redskaber til at læse og presenter ting på men de er dårlige til at producer noget på der er mere kompliceret end at lave noterer eller skrive en email.

Nu er windows surface pro kommet på markedet og er en mellem ting mellem en tablet og pc. Jeg har slet ikke prøvet så måske er der en mulighed der. Men på iPad og Android tablet ville jeg ikke udvikle php på.
Avatar billede rix Praktikant
18. august 2013 - 22:22 #2
hmmm øv må se om jeg kan finde ud af det