Avatar billede bing89 Nybegynder
14. august 2013 - 21:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Valg af mus og tastatur - grafisk arbejde og web-udvikling..

Jeg søger en ny mus og tastatur, som skal bruges til grafisk arbejde.. Tingene skal kunne købe hos et dansk firma..

Tastaturet har ikke så meget at sige, men hvis nogle kender et tastatur som har ekstra god komfort, så skriv det endelig.. (Må ikke være et tastatur som knækker på midten.. )

Derudover så søger jeg en mus. Jeg har læst mig frem til, at det bør være en gamermus, pga. dens præcision.. Min yndlings mus er Microsoft intellimouse, men da jeg ikke kan finde nogen som sælger den, må jeg finde en anden.. Men hvilken?
Avatar billede bing89 Nybegynder
15. august 2013 - 16:44 #2
Denne vare er udgået og kan ikke længere bestilles <--

Men ellers ville det da ha været dejligt :)
Avatar billede SKIN-JJH Nybegynder
15. august 2013 - 19:03 #3
http://www.pricerunner.dk/pl/110-1266001/Mus/Logitech-G500-Sammenlign-Priser

Logitech G500, har jeg nydt rigtigt godt af, og de fleste af mine venner bruger den også, har så dog ikke prøvet mange andre
Avatar billede bing89 Nybegynder
16. august 2013 - 09:17 #4
Jeg har fundet ud af at Steelseries har kopieret designet fra Microsoft Intellimouse, og da den type mus ligger godt i hånden på mig, så vil jeg finde frem til én af dem :)

Men smid et svar SKIN-JJH, smid et svar - så får du lidt point for at komme med et godt bud..
Avatar billede SKIN-JJH Nybegynder
16. august 2013 - 13:07 #5
Går ikke så meget op i point da jeg selv bruger den her hjemmeside mest for at få hjælp, og du mangler da stadig svar på et tastatur?
Avatar billede bing89 Nybegynder
16. august 2013 - 15:06 #6
Du kunne jo få halvdelen :) som sagt var det bare hvis nogle tilfældigvis kendte et godt tastatur :)  jeg synes at valget af mus er langt sværere.. Men i orden med point :)
Avatar billede SKIN-JJH Nybegynder
16. august 2013 - 18:31 #7
Altså jeg har et Logitech G710+ some jeg er glad for men det er selføgelig også et gamer tastatur, og da jeg ikke kender rigtigt nogen der bruger andet end de "Standard" tastatur til at arbejde med kan jeg ikke hjælpe så meget på den front men du kan evt. Prøve at tjekke andre fora

http://lifehacker.com/5933853/five-best-desktop-keyboards

Og de ser vist ud til at flere gerne vil linke til den her

http://www.pricerunner.dk/pl/287-440850734/Tilbehoer-stationaere-computere/MicroSoft-Natural-Ergonomic-Keyboard-4000-Sammenlign-Priser?q=natural+ergonomic+keyboard+4000&ref=redirect&search=natural+ergonomic+keyboard+4000&sort=4
Kender ikke leverandøren http://www.trustpilot.dk/review/www.bygpc.dk
Avatar billede bing89 Nybegynder
17. august 2013 - 13:20 #8
Tak for dit indlæg, måske skulle jeg forsat kigge mod Microsoft.. Jeg kigger videre efter Microsofts forsøg på at lave ergonomiske muse og tastaturer
Avatar billede bing89 Nybegynder
20. august 2013 - 08:17 #9
Det ingen tilsyneladende vil have point og jeg har fundet frem til følgende :

Steelseries Sensei + et tastatur fra microsoft - lukker jeg..